  • 1. Data: 2012-01-07 10:51:15
    Temat: pęknięta szyba przednia - jak uzyskać kasę od wl. drogi ?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

  • 2. Data: 2012-01-07 10:55:51
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam

    wczoraj jechalem jerozolimskimi i przy wyprzedzaniu trasnal mi kamyczek w
    szybe po stronie pasazera - bylo kolo 22 wiec nie badałem samochodu po
    przyjeździe, dzis sie okazalo ze szyba jest peknieta i w praktyce do
    wymiany. Samochod mam bez ubezpieczneia szyb wiec wydatek prawie 700 - jak
    uzyskac kase od wlasciciela drogi, nie wiem od kogo dostałem bo kiedy
    jechalem bylo z 5 samochodów od ktorych moglem dostac ten prezent?

    jak to załatwić? i od czego zacząć ?

    tr

  • 4. Data: 2012-01-07 11:53:34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > jak to załatwić? i od czego zacząć ?

    Kupic nowa szybe (zamiennik) i wkleic. Tak to nalezy zalatwic.

    Pozdro.
    sz.

  • 5. Data: 2012-01-07 11:54:26
    Od: "szteffi" <S...@w...pl>

    >Kupic nowa szybe (zamiennik) i wkleic. Tak to nalezy zalatwic.

    ludzie jeżdzo szybko jak warianci i chcą by miasto za wszystko płaciło

  • 6. Data: 2012-01-07 11:58:19
    Temat: Re: Nie mam pojęcia
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-01-07 13:47:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rt

> [...]
    > jak uzyskac kase od wlasciciela drogi, nie wiem od kogo dostałem bo
    > kiedy jechalem bylo z 5 samochodów od ktorych moglem dostac ten prezent?

    Zacznij od wymiany szyby. I na tym skończ.

  • 8. Data: 2012-01-07 18:12:56
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    Kupiłem wczoraj kawę w McDonaldsie. Potem jechałem tramwajem, w którym
    bardzo trzęsło i chyba wtedy się wylała. W sumie do kubka zajrzałem dopiero
    dziś, bo wczoraj było późno i nie chciałem pić kawy na noc. No i był pusty.
    Jak uzyskać kasę od właściciela torowiska?

    --
    Marcos
    marcos [AT] wyprawa . info

    http://www.wyprawa.info

  • 9. Data: 2012-01-07 20:54:30
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcos

    to moze ja ci kupie tą kawę a ty mi szybę przednia - wszyscy będą
    szczęśliwi- poszukaj drobniaków w kieszeni?

    szerokości
    tr

  • 10. Data: 2012-01-07 21:08:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rt

    > to moze ja ci kupie tą kawę a ty mi szybę przednia - wszyscy będą
    > szczęśliwi- poszukaj drobniaków w kieszeni?

    A może kup sobie AC jak Cię nie stać na eksploatację własnego samochodu?