    From: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: poglądanie RS485 ciąg dalszy - dziwny oscylogram...
    Date: Wed, 27 May 2009 15:30:44 +0200

    news:gvj9t1$be9$1@news.onet.pl...

    > Tutaj można zobaczyć jak toto wygląda :
    > http://www.savefile.com/projects/808769424

    Po pierwsze, nie wiem w którym miejscu zdejmujesz ten sygnał, ale wygląda
    on jakby odwrotnie. W każdym razie to długie 0 jest lekko bez sensu. Poza
    tym wszystko wygląda w miarę normalnie - jak dla mnie to, co zaznaczyłeś
    znacznikami to pojedyncza transmisja wartości 0 (na nieznanej liczbie
    bitów), przy czym bit stopu wygląda na przedłużony. Prędkości z tego nie
    odczytasz, bo jeśli transmisja nie jest automatycznie buforowana, to czas
    po bicie stopu może być dowolny. Ilość bitów danych też może być różna. Co
    jakiś czas jednak pojawiają się krótciutkie impulsy i to one powiedzą Ci,
    jaka jest prędkość transmisji. Musisz znaleźć najkrótszy z tych impulsów i
    sprawdzić, czy dłuższe są jego wielokrotnością - z tego od razu wyjdzie
    ilość bitów danych.

    A serwis, w który to wrzuciłeś... delikatnie mówiąc mocno zniechęca do
    zapoznania się z Twoim problemem...

    e.