-
Data: 2012-04-21 17:34:47
Temat: Re: proste ai atakujacy/uciakajacy
Od: " " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]M.M. <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):
>
> > z poczatku chcialem zrobic odzielne procedury ai
> > dla postaci typu coward i ataker (ew innych),
> > teraz jednak wyglada mi na to ze prosciej byloby chyba
> > jednak zrobic jedna uniwersalna procedure
> > co wiecej okazuje sie ze chyba jest to dosyc proste
> > i ew nawet trudno to skomplikowac
> > jak jednak powinna wygladac taka procedura?
> > to o czym mysle w danym momencie to cos w rodzaju ->
> >
> > look out w promieniu x (np 7 pol)
> >
> > jesli jest zagrozenie uciekaj
> > jesli nie mozna uciakac (zablokowany), atakuj wroga
> > jesli trafiony podczas ucieczki - losuj
> > 50% uciekaj dalej
> > 50% atakuj atakujacego (chodzi o to by nie zostac zjedzonym
> > podczas ucieczki bez walki)
> > jesli nie ma zagrozenia (i kondycja > 50% zdrowia)
> > i jest lup, gon za lupem i atakuj
> > jesli lup oddal i zdrowie spadlo <35% uciekaj
> > (jesli nic to bladz brownem)
>
> Jeśli ilość naszych jest 3 razy większa niż ilość ichniejszych
> to napadaj, w przeciwnym razie bierz co poradzisz i zwiewaj :)
> Pozdrawiam
>
musze chyba troche przeczekac, z poczatku b szybko mi sie pisalo
az dopadl mnie znaczny zastój - nie chodzi nawet o to ze cos nie
dziala, tylko ze 'aby kontynuowac' musze osiagnac pewien stopien
satysfakcji z wklepanych procedur a z tym wystapil pewien problem
(przy czym sa dwa rodzaje rozwiazania tego albo jakies
'wydoskonalanie wzorkow' albo raczej obnizenie sobie
owego stopnia akceptacji i poradzenie sobie z tym
byle jak i przejscie do dalszych zajec - i wlasnie
to drugie bym wolal )
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 21.04.12 17:51 M.M.
- 21.04.12 18:23
- 21.04.12 20:19 M.M.
- 21.04.12 20:28 n...@m...invalid
- 21.04.12 21:23
- 22.04.12 10:26
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
- Press Release - AEiC 2023, Ada-Europe Reliable Softw. Technol.
- Ada-Europe - AEiC 2023 early registration deadline approaching
- Ada-Europe Int.Conf. Reliable Software Technologies, AEiC 2023
- Ile cykli zajmuje mnożenie liczb 64-bitowych?
Najnowsze wątki
- 2024-06-10 wyobrazcie sobie ze
- 2024-06-10 malowanie samochodu
- 2024-06-10 News from Poland
- 2024-06-10 Czy na pewno będą CŁA na chińskie samochody?
- 2024-06-09 Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- 2024-06-09 Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- 2024-06-09 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-06-09 Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
- 2024-06-11 Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- 2024-06-11 Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- 2024-06-09 Miernik szybkości netu
- 2024-06-11 Panele PV w pionie (prawie).
- 2024-06-11 czy ta grupa żyje?
- 2024-06-11 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=