  • 1. Data: 2010-05-19 19:49:33
    Temat: proste narzędzie do tworzenia animacji flash (free for commercial use)
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Może mi ktoś podpowiedzieć sprawdzony program jak w temacie ? chcę zrobic
    pokaz slajdów z plików jpg ma stronę firmy...

  • 2. Data: 2010-05-19 20:10:56
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    maj roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 19. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    > chcę zrobic pokaz slajdów z plików jpg ma stronę firmy

    Jeśli nie potrzebujesz jakichś wymyślnych przejść między plikami to
    możesz to zrobić w JavaScripcie -- w Google znajdziesz nawet gotowy kod
    do skopiowania. Najwyżej na jego podstawie napiszesz sobie coś własnego.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski