  • 1. Data: 2009-01-21 11:55:03
    Temat: przechowywanie treści SMSow u operatora GSM
    Od: fifty <f...@o...pl>

    Witam, nie mogę znaleźć w prawie telekomunikacyjnym, czy operator GSM ma
    obowiązek przechowywania *treści* SMSów, i przez jaki czas?

  • 2. Data: 2009-01-21 12:19:24
    Temat: Re: przechowywanie treści SMSow u operatora GSM
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 11:55:03 +0000, fifty napisał(a):

    > Witam, nie mogę znaleźć w prawie telekomunikacyjnym, czy operator GSM ma
    > obowiązek przechowywania *treści* SMSów, i przez jaki czas?

    Nie ma obowiązku. W ogóle nie powinien.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-01-23 15:35:36
    Od: d...@p...pl

    co wcale nie znaczy ze tego nie robi:)

  • 4. Data: 2009-01-27 19:39:46
    Od: "lux" <b...@a...de>

    > Witam, nie mogę znaleźć w prawie telekomunikacyjnym, czy operator GSM ma
    > obowiązek przechowywania *treści* SMSów, i przez jaki czas?
    ===
    przetrzymują co najmniej rok. Przynajmniej ja w Plusie mialem zaszczyt
    dostac sms ktorego otrzymalem takze rok wczesniej!!!! Wielki Brat czuwa!

    --
    ===
    lux

  • 5. Data: 2009-01-28 19:53:54
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    d...@p...pl napisał(a) w wiadomości:
    oglegroups.com>...
    >co wcale nie znaczy ze tego nie robi:)

    Czy istnieje jakis przepis wprost lub inny (tajemnica korespondencji? ) na który
    mozna sie powolac zeby im tego zakazac?
    Arek