  • 1. Data: 2009-01-01 03:24:34
    Temat: Re: przemyślenia na temat pamięci i rozmiaru plików
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Witek Mozga" napisał:

    > przecież napisałem, że rozumiem że pliki graficzne i video zajmują
    > dużo. To jest dla mnie jasne. Mnie tylko martwi, że kod wykonywalny też
    > strasznie rośnie.

    Konkrety???

    > Przyjmuje do wiadomości, że mogę gadać głupoty. Nie jestem
    informatykiem i
    > sie nie znam. Nie chciałbym, żeby się to skończył flejmem.

    Jak się nie znasz, to się poznaj i wtedy pisz. Póki co wyjdź z grupy dla
    programistów i załóż sobie blog. Tam do woli dziel się swoimi
    "przemyśleniami".

    Remek

  • 2. Data: 2009-01-01 09:51:28
    Od: Kubuś Puchatek <k...@n...pl>

    Dnia 01-01-2009 o 04:24:34 Remek <w...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^^^^
    > programistów i załóż sobie blog. Tam do woli dziel się swoimi

    Za jak???? Od kiedy to p.c.o.a jest "grupą dla programistów?

    Kamil

  • 3. Data: 2009-01-01 10:14:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-01, Kubuś Puchatek <k...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Za jak???? Od kiedy to p.c.o.a jest "grupą dla programistów?

    Wątek jest crossowany między pl.com.os.advocacy i pl.comp.programming
    Dobry czytnik informuje o tym i ostrzega. :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Starsze wątki