  • Data: 2009-05-06 15:55:18
    Temat: Re: pytanie o dysk zewnętrzny zasilany przez USB
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mario" <x...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:gts8pb$bt8$...@a...news.neostrada.pl
    > Ja to teraz wyglada? czy te dyski jak dawniej "chodzą" non stop?

    Dysk Seagate 120 GB 2,5"+ kieszeń Chieftec.
    Transfery - 25-30 MB/s, dysk się kręci non stop chyba, że ustawisz profil w
    systemie inaczej.
    Też używałem jako duży pendrive - zamiast przerzucać po wi-fi 10 GB wolałem
    dyskiem (i oczywiście zdarzało się nosić dysk na uczelnię).
    Niestety dysk przedwczoraj odmówił współpracy.