-
Data: 2011-09-27 13:13:30
Temat: Re: reguły walki i jej algorytmy (algorytmy walki)
Od: " " <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Sarr. <s...@g...pl> napisał(a):
> On 27-9-2011 12:02, fir i wróżki wrote:
> >
> >
> > need i say more? ;-)
> >
> > mam teraz troche czasu by pobawic sie w ai,
>
> heh, sam planuje dodac jakies ai do swojej gierki, szczesliwy jestes, ze
> masz czas ;]
>
> > moge to zaprogramowac poeksperymentowac sam, okreslic
> > reguly, napisac wlasny algorytm i pozniej jak ktos by podeslal
> > swoj to wklepac go i wrzucic exeka z walką - ciekawe czy cos
> > z tego by wyszlo
>
> moze zrob support dla ai na przyklad z dll-a? mozesz udostepnic .h z
> 'zasadami', danymi srodowiska i interfejsem. mozesz miec ai w modulach,
> mozesz miec moduly z ai od innych i bawic sie w testowanie 'kto napisze
> lepszego bota'.
no mozna by zrobic, chyba by sie dalo, ktos musialby
oprogramowac w swoim dllu swojego agenta - tylko funkcje
update() wolana co ramke i moglby wywolywac tylko pare
funkcji do sterowania typu
float e = getActualEnergyInfo();
moveForward(50); //w procentach
turnLeft(10);
scanSurroundings(40); //
float x = enemyPosX();
float y = enemyPosY();
setShield(30);
fireMissile(20);
i z tego zbudowac algorytm - narazie poprubuje sam z 'lokalnymi'
algorytmami i regulami - zobacze co z tego bedzie wychodzic
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.11 22:00 mariotti
- 28.09.11 05:05
- 28.09.11 09:26 MoonWolf
- 28.09.11 11:20
- 28.09.11 12:31 b...@n...pl
- 28.09.11 13:22 kenobi
- 28.09.11 13:32 b...@n...pl
- 28.09.11 14:44 fir i wróżki
- 29.09.11 08:22 sielim
- 29.09.11 11:22
- 30.09.11 22:07 Edek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Brednie w wiki - hasło Dehomag
- Perfidne ataki krakerów z KRLD na skrypciarzy JS i Pajton
- Instytut IDEAS może zacząć działać: "Ma to być unikalny w europejskiej skali ośrodek badań nad sztuczną inteligencją."
- Instytut IDEAS może zacząć działać: "Ma to być unikalny w europejskiej skali ośrodek badań nad sztuczną inteligencją."
- Instytut IDEAS może zacząć działać: "Ma to być unikalny w europejskiej skali ośrodek badań nad sztuczną inteligencją."
- U nas propagują modę na SI, a w Chinach naukowcy SI po kolei umierają w wieku 40-50lat
- C++. Podróż Po Języku - komentarz
- "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- Nowa ustawa o ochronie praw autorskich - opis problemu i szkic ustawy
- Alg. kompresji LZW
- Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
Najnowsze wątki
- 2025-05-06 Agregat z lodówki olej
- 2025-05-06 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-05-06 Warszawa => Senior Node.js Developer (doświadczenie z framework Nest.
- 2025-05-06 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-05-06 Warszawa => IT Business Analyst (projects in the telco sector) <=
- 2025-05-06 Title: The Economics and Systemic Implications of Bitcoin: Cost, Scarcity, and the Institutional Race for Dominance .
- 2025-05-06 SMSy
- 2025-05-06 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-05-06 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-05-06 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-05-06 Gdynia => ML Ops Engineer <=
- 2025-05-06 Drobne umowy o dzielo z przeniesieniem praw autorskich
- 2025-05-06 wydobywanie Bitcoinów jest aktualnie zajęciem po prostu nieopłacalnym. Jak wynika z opublikowanych danych, średni koszt wygenerowania jednego Bitcoina wynosi ok. 137 tysięcy dolarów.
- 2025-05-06 Join Bitcoin Blockchain Nonce Global University
- 2025-05-06 Gdynia => ML Ops Engineer <=