  • 1. Data: 2011-11-26 09:17:00
    Temat: roaming Orange w Play
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Za telepolis.pl:
    Od dziś klienci sieci Play będą mieli dostęp do zasięgu kolejnego
    operatora w ramach nowej umowy roamingowej. Play nawiązał porozumienie
    z PTK Centertel, w związku z czym abonenci będą mogli skorzystać z
    zasięgu sieci Orange na podobnych zasadach jak w przypadku sieci Plus
    - dowiaduje się TELEPOLIS.PL.

    Mądre posunięcie chociaż za bardzo nie mieli wyboru bo liczba
    abonentów rośnie więc na samym plusie by tego nie udźwigneli
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-26 11:03:20
    Temat: Re: roaming Orange w Play
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-26 10:17, dizel pisze:
> [...]
    >
    > Mądre posunięcie chociaż za bardzo nie mieli wyboru bo liczba
    > abonentów rośnie więc na samym plusie by tego nie udźwigneli

    Dla mnie doskonała wiadomość. Ze wszystkich sieci w domu najlepszy
    zasięg ma właśnie orange. Play ma taki sobie.

  • 3. Data: 2011-11-26 12:49:40
    Od: " uhf" <u...@W...gazeta.pl>

    dizel <x...@x...xx> napisał(a):

    > Mądre posunięcie chociaż za bardzo nie mieli wyboru bo liczba
    > abonentów rośnie więc na samym plusie by tego nie udźwigneli

    Też mi się to podoba, bo roaming krajowy w Polkomtelu już dawno nie miał
    sensu. W miastach własny zasięg 3G Play jest już często lepszy niż Plusa, a
    na wielu "zadupiach" i tak jest tylko Orange a po nim długo nic.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-11-26 17:52:56
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-26 12:03, Tomaszek pisze:

    > Dla mnie doskonała wiadomość. Ze wszystkich sieci w domu najlepszy
    > zasięg ma właśnie orange. Play ma taki sobie.

    Ale czy ja użytkownik sieci Orange też mam się cieszyć? Czy ten roaming
    jest obustronny? Mam zasięg Orange w domu dość dobry, ale niestety tylko
    w 2G a zaraz za progiem 3G Playa jest dostępny (do zasięgu 3G Orange
    około 10 km) . A więc czy po wyjściu z domu będę miał możliwość
    szybkiego wysłania mms-a, ew. e-maila z załącznikiem dzięki
    Play`owskiemu 3G?

  • 5. Data: 2011-11-27 09:42:38
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-26 18:52, jadryś pisze:
> [...]
    > około 10 km) . A więc czy po wyjściu z domu będę miał możliwość
    > szybkiego wysłania mms-a, ew. e-maila z załącznikiem dzięki

    Niestety nie. To działa tylko w jedną stronę. Tak przewiduje umowa, na
    którą Orange się zgodził i ją podpisał.

  • 6. Data: 2011-11-27 11:00:09
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > z PTK Centertel, w związku z czym abonenci będą mogli skorzystać z
    > zasięgu sieci Orange na podobnych zasadach jak w przypadku sieci Plus

    Działa to już komuś?
    Ja przy wyborze sieci dalej Orange PL mam jako zabroniononą i zalogować się
    nie da (dwa rózne numery).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 7. Data: 2011-11-27 11:06:40
    Od: " " <u...@W...gazeta.pl>

    Leszek Kowalski <k...@o...pl> napisał(a):

    > Działa to już komuś?

    Od wczoraj obowiązuje umowa, włączać to mają w ciągu kilku najbliższych
    tygodni.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-11-27 12:38:53
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 27-11-2011 12:06, u...@W...gazeta.pl pisze:

    > Od wczoraj obowiązuje umowa, włączać to mają w ciągu kilku najbliższych
    > tygodni.
    >
    > pozdrawiam

    Mi to już działa prawie od początku roku.

  • 9. Data: 2011-11-27 18:40:09
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-27 10:42, Tomaszek pisze:

    > Niestety nie. To działa tylko w jedną stronę. Tak przewiduje umowa, na
    > którą Orange się zgodził i ją podpisał.

    Szkoda, bo z tego co mi wiadomo, to Orange nie planuje w najbliższym
    czasie inwestycji w UMTS w mojej okolicy, a ja już się przyzwyczaiłem do
    tego operatora. Jednak nie ma innego wyboru jak przeprowadzka do Play`a.

  • 10. Data: 2011-11-27 19:27:58
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-27 19:40, jadryś pisze:
    > Szkoda, bo z tego co mi wiadomo, to Orange nie planuje w najbliższym
    > czasie inwestycji w UMTS w mojej okolicy, a ja już się przyzwyczaiłem do
    > tego operatora. Jednak nie ma innego wyboru jak przeprowadzka do Play`a.

    Niestety, ale tak właśnie sprawa wygląda. Najgorszy syf jest
    jednocześnie najtańszy.