    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet
    Subject: Re: router dlink umiera po podłączeniu drukarki
    Date: Tue, 11 Jan 2022 11:52:25 +0100

    W dniu 2022-01-10 o 22:37, ToMasz pisze:
    > witam
    > pacjent to wiekowy dlink dir620. ma wifi,lan i usb. chcę z niego zrobić
    > serwer wydruku, najlepiej przez wifi. urządzenie działa stabilnie, czyta
    > pliki z pendriva, normalnie wszystko ok. do momentu podłączenia
    > drukarki. wtedy po kilku sekundach diodki z zielonych robią sie żółte
    > (czyli stan negocjacji, oczekiwania na dhcp itp) a następnie wszystko
    > gaśnie i  tak w kółko. po odłączeniu drukarki router wstaje jak gdyby
    > nigdy nic... i prosi o nadanie nowego hasła - jest przywrócony do
> [...]

    Nie wiem czy to może mieć związek, ale a nuż...
    W Wigilię zaczął mi się rwać net. Niby działa, ale co jakiś czas
    zacięcia. Uznałem, że może wszyscy na osiedlu (dostawca osiedlowy)
    rzucili się na oglądanie filmów i przepełnili łącze z którego korzysta
    ten dostawca. Ale po Świętach nadal to samo. W przydasiach znalazłem
    zasilacz o takim samym napięciu i złączu (ciężki - jeszcze
    transformatorowy). Po wymianie zasilacza wszystko wróciło do normalnego
    działania. Planuję obejrzeć napięcie na wyjściu tego starego pod
    obciążeniem, ale jeszcze nie znalazłem czasu (jakaś robota 'na wczoraj'
    wyskoczyła 23 grudnia i jeszcze nie zrobiona).
    P.G.