  • 11. Data: 2013-11-04 23:37:37
    Temat: Re: samochody z polskich salonów - gdzie szukać?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:65031d6a-8b47-4d28-952d-09839468e87d@googlegrou
    ps.com...
    > Przyszła pora na zmianę samochodu, więc powoli się rozglądam co i za
    > ile mogę kupić. Nie mam

    Kup lancera. Za te pieniądze będziesz miał nowego, nieźle wyposażonego
    (bo już w najtańszej wersji jest w miarę doposażony). To prawda, że to
    kompakt i nie klasa premium, ale jest duży i prowadzi się jak auta z
    rozstawem osi o klasę wyżej. Nie jest pozbawiony wad, nie każdemu musi
    sie podobać, ale to dobre auto.
    1,6 117 KM w wersji wyposażenia invite można kupić za ok. 56-57 tys,
    ale będzie mułowaty, Najtańsza opcja z 2012 to już 51 tys, a w wersji
    bogatszej 1,8 i 143 KM do 60 pewnie utargujesz.

    Wyposażenie invite (1,8):
    Układ ABS z Elektronicznym Rozdziałem Siły Hamowania (EBD)
    Aktywna Kontrola Stabilności i Trakcji (ASTC)
    Przednie (dwustopniowe), boczne oraz kurtynowe poduszki bezpieczeństwa
    Kolanowa poduszka bezpieczeństwa kierowcy
    Elektrycznie sterowane szyby i lusterka
    Centralny zamek
    Radio CD/MP3 z gniazdem AUX (minijack)
    Tempomat (tylko w modelach z silnikami 1.8 i 1.8 diesel)
    Opony 205/60R16 i koła aluminiowe 16'' x 6.5JJ
    Chromowany grill
    Przednie reflektory przeciwmgielne
    Automatyczne światła i czujnik deszczu
    Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia
    6 głośników
    Sterowanie radiem w kierownicy
    Automatyczna klimatyzacja
    Skórzane koło kierownicy
    Chłodzony schowek

    Skóra, ksenony, fabryczne navi itp kosztują już sporo więcej.
    Ale np.fabryczny bluetooth mozna kupić na allegro za 200 zł.
    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2013-11-05 08:16:27
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 23:37:37 +0100, Yogi(n) napisał(a):

> [...]
    > ale będzie mułowaty, Najtańsza opcja z 2012 to już 51 tys, a w wersji
    > bogatszej 1,8 i 143 KM do 60 pewnie utargujesz.

    Popatrzyłem z ciekawości - skończyli produkcję na 2012 roku? Na otomoto z
    2013 r. sztuk jedna, na stronie firmowej konfigurator okrojony tylko do
    wersji 1,6.

    --
    Franc

  • 13. Data: 2013-11-05 08:49:08
    Od: b...@p...onet.pl

    > Ostatnio wchodzę notorycznie na citroenselect.pl i coś tam jest
    Tej strony nie znalazłem, a o coś takiego mi chodziło, dzięki. Co prawda z aut które
    mnie interesują jest tylko 1 sztuka (na allegro go nie ma), ale zawsze to coś - tu 1,
    tam 1 i może będzie z czego wybierać.

  • 14. Data: 2013-11-05 08:51:23
    Od: b...@p...onet.pl

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 14:49:40 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > Bardziej szczegółowa wyszukiwarka jest na otomoto.
    Allegro przecież wyszukuje oferty z otomoto. Chyba że nie wszystkie?

  • 15. Data: 2013-11-05 09:32:04
    Od: b...@p...onet.pl

    > Hmmm, chcesz autka większego niż kompakt. Czyli na starcie odrzucasz jakieś
    >
    > 3/4 ofert jeśli nie więcej. Do tego chcesz silnik benzynowy - ciach odpada
    >
    > połowa z tego co pozostało. Nie chcesz poleasingowego - ciach znowu jakieś
    >
    > 3/4 dostępnych.
    Gorzej - chciałbym jeszcze automat, grzane skóry i tempomat;) Ale jak zobaczyłem
    bogactwo oferty to zszedłem na ziemię, bo w ten sposób odrzuciłbym pozostałe 90% :(
    Poleasingowych nie odrzucam od razu, przez droższe i większe auta nie przewija się
    raczej setka młodocianych przedstawicieli handlowych z silnym parciem na osiągnięcie
    celu sprzedaży, więc jest szansa na w miarę normalną eksploatację. Przebiegi na pewno
    mają większe niż prywatne, ale przynajmniej historia z reguły nie jest jedną wielką
    zagadką.

    > Ps. a Teraz bardziej konkretnie - popatrz na zestawienia aut z
    >
    > interesującego Cię segmentu jakie były popularne 3-5 lat temu - będziesz
    >
    > wiedział co się sprzedawało - więc to jest do kupienia - reszta to import.

    Czyli jestem skazany na Mondeo ;) Bo akurat w tym modelu można już trochę
    poprzebierać. Też jest zalew sprowadzanych, ale auto na tyle popularne, że krajowych
    zostaje nie kilka a kilkadziesiąt.

  • 16. Data: 2013-11-05 09:37:01
    Od: b...@p...onet.pl

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 15:31:38 UTC+1 użytkownik AL napisał:

    > uderz do goscia, ktorego Ci pisalem na innej grupie (chodzi o
    >
    > CitroenSelect) a nie zagladaj tylko na strony.

    To chyba nie do mnie pisałeś, bo wcześniej nigdzie o nic takiego nie pytałem. Można
    prosić o szczegóły?

  • 17. Data: 2013-11-05 10:13:18
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-11-05 09:37, b...@p...onet.pl pisze:

    > To chyba nie do mnie pisałeś, bo wcześniej nigdzie o nic takiego nie pytałem. Można
    prosić o szczegóły?

    http://www.citroenselect.pl/pl/Samochody-uzywane-z-g
    warancja

    ale jak mozesz to podjedz do W-wy na Al.Krakowska i tam popytaj goscia
    od CitroenSelect.
    (to glowny salon citroena na Polske).

    Odnosnie programu Peugeota:Uzywany, gwaranctowany, po obejrzeniu jednego
    3-latka, rzekomo z gwarancja i po przegladzie DEKRY bylem b.mocno
    zniesmaczony.

    Wiec wniosek: nawet jak korzystasz z tego typu ofert sprawdzaj wszystko
    i krytycznie podchodz do wszystkiego a juz na pewno nie wierz w
    zapewnienia sprzedawcy, ze jakby co to na wszystko jest gwarancja (bo
    nie jest - przeczytaj drobnym druczkiem).

    Natomiast potwierdzam, ze zdarzaja sie perelki, ale jak to perelki
    szybko znikaja :)

  • 18. Data: 2013-11-05 10:14:08
    Od: b...@p...onet.pl

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 22:57:19 UTC+1 użytkownik PMG napisał:
    >Za 60 tys. możesz
    > bez targowania kupić wszystkomającego Mondeo z 2012, polski salon,
    > książka serwisowa, 2.0 benzyna.
    Jakoś nie widzę nic z rocznika 2012 taniej niż za 100 000, tym bardziej
    wszystkomającego

  • 19. Data: 2013-11-05 10:29:32
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 5 Nov 2013 01:14:08 -0800 (PST), b...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Jakoś nie widzę nic z rocznika 2012 taniej niż za 100 000, tym bardziej
    wszystkomającego

    Pierwszy z brzegu:
    http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-16v-gold-x-5-dr-C3
    0845854.html
    59 900 PLN

    --
    Franc

  • 20. Data: 2013-11-05 10:44:19
    Od: b...@p...onet.pl

    Ok, faktycznie jest tego trochę, coś mi się za dużo filtrów powłączało ;)