  • 1. Data: 2016-04-13 23:17:36
    Temat: samsung galaxy s4 mini - jaki soft do podlaczenia do laptopa?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    samsung galaxy s4 mini ;

    niestety - MyPhoneExplorer za licho nie reaguje (wrzeszczy, ze brak
    podlaczenia) na tego samsunga podlaczonego do laptopa via usb. Kabel usb
    jest firmowy, eksplorator windows widzi tel., total commander widzi tel, a
    MPExpl. nie widzi.

    Wypada pewnie zapytac:
    dlaczego MyPhoneExpl. (ktory, zdawac by sie moglo,
    zobaczy nawet krowe z androida) nie widzi samsunga, skoro juz _jest_
    uaktywniony "tryb debugowania"...? Wkurzajace, bo soft wygodny, sony xperie
    obsluguje b. dobrze.

    Jakis pomysl na uaktywnienie polaczenia...?

    Oraz: jakim softem managersko (sms-y, ksiazka, itp) obslugiwac podlaczenie
    tego samsunga z
    laptopem?

  • 2. Data: 2016-04-13 23:27:14
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.04.2016 o 23:17, 1634Racine pisze:

    > Oraz: jakim softem managersko (sms-y, ksiazka, itp) obslugiwac
    > podlaczenie tego samsunga z
    > laptopem?

    Firmowym od Samsunga?
    Laptop z Windą?
    http://www.samsung.com/pl/support/usefulsoftware/KIE
    S/

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2016-04-14 02:40:12
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Czarek w news:nemdjm$ti1$1@usenet.news.interia.pl
    > Firmowym od Samsunga?
    > Laptop z Windą?
    > http://www.samsung.com/pl/support/usefulsoftware/KIE
    S/

    czyli nie uciekne od kies. Wiedzialem o istnieniu ->
    http://artykuly.softonic.pl/jaki-program-wybrac-do-p
    odlaczenia-telefonu-samsunga-do-komputera
    ale tez roznie o kies pisza w sieci.
    Zafiksowalem sie na MyPhoneExplorer, bo portable, bo nie smieci, bo
    elegancko dzialal z xperia, bo dostawilem i konieczny ADB Driver, i Samsung
    official Android USB Driver - i zero efektu, chociaz tel widac w sys., wiec
    z trudem przychodzi mi uznac, ze katastrofa jest nieodwolalna.
    A poniewaz z xperii zrobilem tym softem backup sms-ow, to nim chcialem
    importowac je do samsunga... Oczywiscie jest problem formatu: sony dal kopie
    sms-ow w jednej paczce *.vcf, ale czy takie cudo da sie przeniesc do
    samsunga... Licho wie.

  • 4. Data: 2016-04-14 07:28:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-04-13 o 23:17, 1634Racine pisze:
    > samsung galaxy s4 mini ;
    [...]
    > Oraz: jakim softem managersko (sms-y, ksiazka, itp) obslugiwac
    > podlaczenie tego samsunga z
    > laptopem?

    Odwieczne pytanie - po co? :)

    Od czasu mojego pierwszego telefonu z Androidem, czyli Galaxy S nie
    używam żadnego oprogramowania na kompie do obsługi telefonu, bo do
    niczego nie jest to potrzebne.
    Przy zmianie telefonu kontakty i notatki (Keep - nie Samsungowa
    aplikacja!) synchronizują się same przez Google, SMS i MMS (mam to
    zboczenie, że trzymam historię) synchronizuję przez Dropboxa za pomocą
    Go SMS Pro (funkcja wbudowana), który służy mi jako program do SMS
    (zapłaciłem kilka złotych i jestem b. zadowolony). Zanim zacząłem używać
    Go SMS Pro używałem do tego SMS Backup&Restore, który zgrywał mi SMSy do
    pliku, który przenosiłem do nowego telefonu.
    Zdjęcia i filmy lecą na Dropboxa (i Google) więc po sekundzie mam je na
    wszystkim włączając to domowego kompa.
    Jak bardzo potrzebuję wrzucić jakiś plik, czy dzwonek na telefon to albo
    przerzucam przez wspomnianego dropboxa lub podłączam kabelek i kopiuje
    na telefon bezpośrednio.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Zamiast Dropboxa można użyć Google Drive lub innej usługi, ale dropbox
    jest chyba najwygodniejszy.
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2016-04-14 08:04:42
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 02:55:02 UTC+2 użytkownik 1634Racine napisał:
    > czyli nie uciekne od kies.

    Uciekaj jak najdalej! Kies to kobyła, która w zasadzie tylko udaje, że masz dostęp
    przez nią do telefonu.

    Ircys

  • 6. Data: 2016-04-14 14:33:09
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Mirek Ptak w news:570f2a75$0$22839$65785112@news.neostrada.pl
    > [...]
    > Odwieczne pytanie - po co? :)

    bo widze to jako wygodna rzecz :) migracja tak zwana z sony xperii na
    samsung s4 (nie moje telefony,pomagam jak potrafie :) : co prawda jeszcze
    nie przenioslem sms-ow, ale juz na wyjsciowym sony moglem za pomoca
    MPExplorer max wygodnie zrobic porzadek wstepny (skasowanie ponad 800,
    jakies potwierdzenia bankowe, reklamy, itp, banalne uszeregowanie np wg
    nadawcow i do kosza, to juz cos), wiec do przeniesienia zdaje sie troche
    mniej zostalo. Po prostu soft "kablowy" pozwala mi na wygodne, w edytorze
    dzialanie.
    OK, moze trzeba przejsc na cos chmurowego, skoro taki,czy taki soft jest
    losowo dzialajacy, co telefon, to zagadka, czy sie zobaczy z nim.

    > używałem do tego SMS Backup&Restore, który zgrywał mi SMSy do pliku, który
    > przenosiłem do nowego telefonu.

    to jest to zapewne ->
    http://www.programosy.pl/program,android-sms-backup-
    restore.html
    z tej www przenosi mnie tutaj
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ri
    teshsahu.SMSBackupRestore
    - "zainstaluj".... i co dalej? :) Cos mi sie zdaje, ze to sie instaluje w
    tel i dlatego z poziomu tel trzeba dostac sie przegladarkowo do
    zainstalowania.
    Tylko: jakies konto na google chce ode mnie. O jakie konto chodzi...?
    cholera, nigdy nie dzialalem smartfonowo, uciekalem od androidow gdzie
    pieprz.

  • 7. Data: 2016-04-15 10:22:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-04-14 o 14:33, 1634Racine pisze:

> [...]
    > Tylko: jakies konto na google chce ode mnie. O jakie konto chodzi...?
    > cholera, nigdy nie dzialalem smartfonowo, uciekalem od androidow gdzie

    Jeśli nie masz jeszcze :) konta na gmail, lub chcesz, żeby pozostało
    nieskojarzone z Twoim telefonem (będzie trudno), to załóż sobie jakieś
    celowe konto na gmailu (nawet z poziomu telefonu) i ono będzie Ci służyć
    jako miejsce na backup kontaktów, notatek i jako dysk google.
    Konto jest Ci potrzebne do dostępu go Google Play, czyli sklepu z apkami.
    SMS Bacup&Restore to apka na telefon jak słusznie zauważyłeś :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 8. Data: 2016-04-15 20:21:02
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał:

    > Oraz: jakim softem managersko (sms-y, ksiazka, itp) obslugiwac podlaczenie
    > tego samsunga z laptopem?

    Ja od kilku lat do połączeń androidowych telefonów z PC używam tylko i
    wyłącznie Wondershare MobileGo for Android.

  • 9. Data: 2016-04-17 03:47:01
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Tomek w news:nerbef$ojj$1@node1.news.atman.pl
    > Ja od kilku lat do połączeń androidowych telefonów z PC używam tylko i
    > wyłącznie Wondershare MobileGo for Android.

    1.
    rozumiem, ze umozliwia backup *kontaktow* , *sms-ow* , oraz takich tam
    innych drobiazgow

    2.
    czy umozliwi przeniesienie sms-ow z jednego tel (sony xperia) do drugiego
    (samsung galaxy s4)?

  • 10. Data: 2016-04-17 18:54:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    1634Racine wrote:

    > czy umozliwi przeniesienie sms-ow z jednego tel (sony xperia) do drugiego
    > (samsung galaxy s4)?

    z przenoszeniem SMSów jest wszędzie kłopot. Tylko mnie zwsze zastanawia
    po co? jeżeli chcesz przenosić to znaczy, zę są tam ważne informacje.
    Jeśli tak to telefon nie jest najlepszym miejscem do ich zabezpieczenia.
    jeśli nie są to po co przenosić?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?