  • 1. Data: 2012-04-13 10:55:37
    Temat: samsung samygo
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    powiedzcie co tak naprawdę daje wgranie tego softu?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 2. Data: 2012-04-13 10:59:19
    Temat: Odp: samsung samygo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    > powiedzcie co tak naprawdę daje wgranie tego softu?

    samygo to nazwa jakiegoś konkretnego softu?

  • 3. Data: 2012-04-13 11:15:37
    Temat: Re: samsung samygo
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-04-13 10:59, Cavallino pisze:

    > samygo to nazwa jakiegoś konkretnego softu?

    nie wiem, dlatego pytam.
    już pisali tu o wgrywaniu samygo do samsungów

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 4. Data: 2012-04-13 12:31:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > nie wiem, dlatego pytam.
    > już pisali tu o wgrywaniu samygo do samsungów

    Gdzie?
    Bo mnie się wydawało, że kierują na stronę, na której można pobrać
    alternatywny soft.
    I że samygo to nazwa tej strony, czy tam projektu, a nie samego softu.

  • 5. Data: 2012-04-13 13:01:53
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    >powiedzcie co tak naprawdę daje wgranie tego softu?

    powiem Ci, co ja wgralem do swojego LE32D651

    - mozliwosci nagrywania z TV bezposrednio z tunera cyfrowego (wiec wszystko co
    leci juz cyfrowo powietrzem moge nagrywac niekodowane).
    BTW - soft napisal Polak i zrobil to tak swietnie, ze wyglada
    jakby byl natywnie zaimplementowany w TV :)
    - dostep do zasobow multimedialnych na kompie po NFSie i po SAMBIE
    a nie tylko po badziewnym DLNA
    - mozliwosc dowolnego skalowania obrazu, a nie tylko zdefiniowanego przez
    samsunga
    - przegladarka internetowa (badziewna, ale od biedy mozna skorzystac)
    - emeulator atari - mozna pogrywac w stare gierki
    - obsluga myszy i klawiatury podpietych do tv
    - obsluga DTS i mozliwosc wyboru sciezki dzwiekowej w filmie

    i pare pomniejszych. Najwazniejsze to 2 pierwsze -
    w koncu moge nagrywac i odtwarzac filmy bezposrednio na/z dysku
    serwera i uwolnilem sie od pendrajwow ;)

    Oczywiscie nie jest to zaimlementowane w jednym skrypcie, wiec
    trzeba odpalic pare - w zaleznosci co tam sie potrzebuje.

  • 6. Data: 2012-04-13 13:33:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-04-13 13:01, I.Tichy pisze:
> [...]
    > w koncu moge nagrywac i odtwarzac filmy bezposrednio na/z dysku
    > serwera i uwolnilem sie od pendrajwow ;)

    dziękuję. powiedz mi tylko czy jest wymiana całego softu ( co pewnie
    wiązałoby się z utratą gwarancji), czy tylko małe skrypty.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 7. Data: 2012-04-13 14:29:20
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    >dziękuję. powiedz mi tylko czy jest wymiana całego softu ( co pewnie
    >wiązałoby się z utratą gwarancji), czy tylko małe skrypty.

    Mozliwosci w sumie masz dwie - wgrac na stale albo odpalac recznie,
    wybor nalezy do Ciebie.
    Wgranie na stale wiaze sie z utrata gwarancji i pewnym ryzykiem wgrywania,
    ale masz za to wieksza wygode, bo startuje to razem z TV. Osobiscie wybralem
    manualna obsluge - w jednym ze slotow USB na stale siedzi pendrak, na ktorym
    sa te skrypty (ale mozna je tez wgrac na stale do flash tv, chociaz i tak niektore
    potrzebuja
    wlozonego pendraka...) Reczne wgranie takiego skryptu np resizingu obrazu to chwila
    moment,
    wiec zbytnio mni to nie przeszkadza (tym bardziej, ze nie zawsze z tego korzystam).
    Najdluzej wgrywa sie soft do obslugi udzialow samby i nfsa - chyba nawet ze 20s,
    ale ten czas wynika chyba z szukania po sieci udostepnionych uslug.

    Oczywiscie w tym drugim przypadku po wylaczeniu tv odbiornik traci to co uruchomiles
    -
    po restarcie musisz skrypty wgrywac ponownie, no ale to sie rozumie samo przez sie :)

  • 8. Data: 2012-04-13 15:03:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]
    > uruchomiles -
    > po restarcie musisz skrypty wgrywac ponownie, no ale to sie rozumie samo

    Czy wgrywanie zainicjujesz z pilota?

  • 9. Data: 2012-04-13 15:29:53
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    >Czy wgrywanie zainicjujesz z pilota?

    Tak; to zwyczajnie polega na wejsciu do menu telewizora, wyslistowaniu zawartosci
    pendraka i
    kliknieciu nazwy skryptu. Wsio :) Jak skrypt jest poprawnie skonfgurowany
    (niektorych nawet nie
    trzeba konfigurowac i mozna wgrac na zywca) to sie od razu laduje do pamieci
    telewizora i mozna juz
    dzialac.

  • 10. Data: 2012-04-13 15:57:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]
    > (niektorych nawet nie
    > trzeba konfigurowac i mozna wgrac na zywca) to sie od razu laduje do

    Super.
    Czy inne tv też takie softy mają, czy to tylko na szajsunga ludzie robią?