  • Data: 2013-03-08 17:43:15
    Temat: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 08 Mar 2013 15:34:55 +0100, h.w.d.p.

    > krakow. jestem pewien ze w kazdym innym jest identycznie.

    W Krakowie jest wyjątkowa dzicz na ulicach. Rzadko tam bywam,
    ale jak jestem, to zawsze czuję jakiś ferment na ulicy -- wszyscy
    jacyś nerwowi. Nie wiem, może ich Dworak tak stresuje. :P

    W Wawie ludzie często przyhamowują jak mają lekko _wyprzedzić_
    przed przejściem, gdy przy pasach nawet nie ma ludzi...

    --
    Pozdor Myjk