    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Date: Sun, 10 Mar 2013 23:18:54 +0100
    <khd1nm$jdh$1@mx1.internetia.pl> <khd4cm$s8n$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@m...org>
    <1kyfuew60j675$.nvg461c63oa4$.dlg@40tude.net>
    <513a2dfb$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <16xacvwqt6bia$.1i2snsse3temx.dlg@40tude.net>
    <513a44d8$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@4...net>
    <513cf717$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 22:11:50 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Co w którym? Mówimy o dość konkretnym fragmencie.

    W tym o wyprzedzaniu nie ma, w tym o omijaniu juz jest.

    > Jakiej Ty definicji oczekujesz? Wszystko jest dość jasno opisane.
    > Nie powinno być problemów ze zrozumieniem i stosownym zachowaniem
    > w okolicach przejść dla pieszych.

    Mamy 2 pasy w jedna strone, wlaczam migacz, zjezdzam na lewy pas, dojezdzam
    do tylu pojazdu na prawym pasie, zrownuje sie, przejezdzam swoim tylnym
    zderzakiem przed jego przedni, jade dalej, wrzucam migacza, zjezdzam na
    prawy pas ... kiedy wyprzedzalem, a kiedy nie ?

    > Nie mam się do czego przyznawać - gdybym przekroczył to bym się przed
    > pasami nie miał szans zatrzymać. Oczywiście, jakaś szansa istnieje, że
    > coś tam by wykazało więcej, ale ja z reguły daję szanse sobie i innym,
    > by mimo błędu z dowolnej ze stron nie doszło do problemu.

    I rzekome 40 nic nie dalo, bo tobie nie dali szansy i wkroczyli ci przed
    zderzak ;-P

    J.