eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyskurwysyny przed przejsciami dla pieszych › Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Date: Mon, 11 Mar 2013 08:23:13 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 41
    Message-ID: <khk0p4$ook$1@node1.news.atman.pl>
    References: <khcoci$mvq$1@node2.news.atman.pl>
    <5139faed$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <khd1nm$jdh$1@mx1.internetia.pl> <khd4cm$s8n$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@m...org>
    <1kyfuew60j675$.nvg461c63oa4$.dlg@40tude.net>
    <513a2dfb$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <16xacvwqt6bia$.1i2snsse3temx.dlg@40tude.net>
    <513a44d8$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@4...net>
    <513cf717$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ifhc6vxn6y7j$.a6kqd24eazzj$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1362986596 25364 159.253.247.138 (11 Mar 2013 07:23:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Mar 2013 07:23:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <1ifhc6vxn6y7j$.a6kqd24eazzj$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485745
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-10 23:18, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 10 Mar 2013 22:11:50 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)
    >> Jakiej Ty definicji oczekujesz? Wszystko jest dość jasno opisane.
    >> Nie powinno być problemów ze zrozumieniem i stosownym zachowaniem
    >> w okolicach przejść dla pieszych.
    >
    > Mamy 2 pasy w jedna strone, wlaczam migacz, zjezdzam na lewy pas, dojezdzam
    > do tylu pojazdu na prawym pasie, zrownuje sie, przejezdzam swoim tylnym
    > zderzakiem przed jego przedni, jade dalej, wrzucam migacza, zjezdzam na
    > prawy pas ... kiedy wyprzedzalem, a kiedy nie ?

    Masz jakiś problem? Jeżeli tak, to oceni to policjant albo sąd.

    >> Nie mam się do czego przyznawać - gdybym przekroczył to bym się przed
    >> pasami nie miał szans zatrzymać. Oczywiście, jakaś szansa istnieje, że
    >> coś tam by wykazało więcej, ale ja z reguły daję szanse sobie i innym,
    >> by mimo błędu z dowolnej ze stron nie doszło do problemu.
    >
    > I rzekome 40 nic nie dalo, bo tobie nie dali szansy i wkroczyli ci przed
    > zderzak ;-P

    Bredzisz. Nawet gdyby wskoczyli to do nic by się nie stało, ponieważ
    zacząłem gwałtownie hamować przed pasami nie widząc pieszych - jak
    pisałem zareagowałem na samochód stojący przed pasami. Gdyby wskoczyli
    nagle na pasy to też nic by się raczej nie stało, ponieważ jechałem
    wolno (w granicach ograniczenia itd.). Inaczej by sytuacja wyglądała,
    gdybym jechał niby też wolno (taka ocena indywidualna jak np. Twoja)
    czyli 60km/h - sumaryczna droga hamowania byłaby prawie dwa razy
    dłuższa, więc zatrzymałbym się za pasami.

    Jak chcesz to policz sobie sam - tutaj np. parę kalkulatorów, które
    mogą się przydać:
    http://www.prawko-kwartnik.info/kalkulatory.html







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: