  • 11. Data: 2009-07-28 23:01:56
    Temat: Re: słyszałem że nie będzie mozna dzwonić z zastrzeżonych ?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > 0800777770) z Tlenofonu.
    >
    > Cale szczescie, ze sie dodzwonilas. Stal aopieka medyczna jest Ci przeciez
    > bardzo potrzebna.
    > W TPSA usluga ta funkcjonuje od dawna.

    A ja mam gdzieś TPSA. Już parę lat temu powiedziałam im paszła won,
    zwłaszcza za te oszukańcze rachunki po 170 zł.
    Teraz płacę co miesiąc średnio 24 zł, a i do Francji czasami dzwonię.

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-07-28 23:06:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przed chwila sprobowalem.
    > Co sie okazuje - z Ery Firmowej po zastrzezeniu numeru, lacze sie bez
    > najmniejszego problemu..
    > Z Tlenofonu natomiast, gdy ustawie brak prezentacji - UWAGA! w Tlenofonie
    > nie ma mozliwosci ustawienia numeru zastrzezonego, mozna tyljko calkiem
    > wylaczyc prezentacje ze polaczenie wyglada, jakby przyszlo z
    > elektromechanicznej centrali - faktycznie komunikat mowi, ze numer jest
    > nieprawidlowy. Cos tam chyba nie tak maja poustawiane.

    Nie nie tak poustawiane, tylko z tego co się dowiedziałam niektóre
    infolinie nie życzą sobie anonimów :D
    Jakbym miała tam na tą infolinię zadzwonić to teraz wiem, że mam sobie
    ustawić prezentację numeru, a potem można sobie znowu zmienić.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-07-28 23:11:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    >Nie nie tak poustawiane, tylko z tego co się dowiedziałam niektóre
    infolinie nie życzą sobie anonimów :D

    To wyjasnij mi, czemu z Ery Firmowej DODZWONILEM SIE na podamny przez Ciebie
    numer, pomimo, iz USTAWILEM ZASTRZEZENIE numeru.
    No slucham, wyjasnij mi to!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-07-28 23:57:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    SDD pisze:
> [...]
    >
    > To wyjasnij mi, czemu z Ery Firmowej DODZWONILEM SIE na podamny przez Ciebie
    > numer, pomimo, iz USTAWILEM ZASTRZEZENIE numeru.

    Pewnie dlatego, że to Era -potężna i prężna firma, a nie Tlenofon po
    SIP-ie :-(

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-07-29 21:14:36
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > "Informujemy, ze połączenie nie może zostać zrealizowane ponieważ
    > wywoływany numer ma włączoną funkcję blokowania polaczeń z numerów
    > zastrzeżonych. W celu realizacji połączenia rozłącz się, włącz
    > prezentację numeru i wykonaj połączenie ponownie" i dalej po angielsku.
    > Blokadę da się to obejść. Gdy dzwoni się z numeru plusa, na numer plusa,
    > na którym ustawione jest przekierowanie na numer docelowy, to nawet jeśli
    > na numerze docelowym ustawione jest blokowanie numerów zastrzeżonych,
    > połączenie dojdzie do skutku a numer się nie pojawi.
    > a.

    NIe opowiadaj.
    Testowałem to na swoich numerach i blokuje z plusa do plusa.

    --
    grzegorz

  • 16. Data: 2009-07-30 20:00:46
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > cześć, słyszałaem, że chyba plus wprowadza takie coś, że w domyśle nie
    > będzie można zadzwonić na żaden numer w plusie z zastrzeżonego numero, czy
    > ktoś to słyszał jeszcze ?

    NARESZCIE! Mam już dość wciskania kredytów i innego śmiecia...

    Feromon

  • 17. Data: 2009-07-30 22:43:34
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Technolog pisze:
    > Dnia Tue, 28 Jul 2009 15:25:49 +0200, kuba napisał(a):

    /.../
    > Nic nie słyszałem, ale moi znajomi wszyscy, którzy siedzą w tematach
    > komórkowych i by mi powiedzieli, to oni mają zastrzeżone numery (taka
    > branża) i od tygodnia nie dzwonią a towar czeka, mam telefon w plusie i
    > zaczynam się bać, bo jak przyjadą, bo nie odbieram, to nie przyjadą
    > pogadać :/

    To masz dziwnych znajomych bo podstawy BHP to startery za "pińć zyla".
    Jak kto poważniejszy, to i telefony jednorazowe. A ostrzaki i tak wyślą
    kuriera. Czekaj na wizytę pana i tekst w stylu bladź, a moje dźengi gdźje :)

    ALex