    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: stabilna karta wifi usb, polecana w roku 2021
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 18 Feb 2021 15:26:42 GMT

    Witaj jedrek, 17 lut 2021 w news:qx7XH.59122$6p62.28533@usenetxs.com
    napisałeś/aś:

    > Jaką kartę z obecnie widocznych na allegro, na usb wybrać, aby

    Miałem ostatnio też takie dylematy i ostatecznie udało się po kablu. A
    wcześniej zamiast karty usb wytypowałem coś na PCIe.
    Nie mam żadnego doświaczenia z takim sprzętem, ale doszedłem do wniosku,
    że wszytstko zależy od parametrów sieci. Czyli tam gdzie są dobre,
    zadziała pewnie każda karta tańsza czy droższa. Chodzi o stabilność i
    jakość połączenia.

    Jak ktoś kupuje coś takiego, bo warnki są takie, że słabo działa karta w
    laptopie to niech się raczej nie spodziewa, że byle co będzie lepsze.
    Przepustowością usb 2 bym się nie przejmował chyba że masz takie super
    łącze i dobry router, że liczysz na 300Mbps Chociaż usb3 może dawać
    większy prąd, jeśli to ma jakieś znaczenie.
    Kiedyś pytałem tu na grupie o takie karty to padło parę modeli -
    poszukaj. Z opini produktów wynika, że zdarzają się problemy z tego typu
    kartami i win10. Tplink ma nawet jakąś listę kompatybilności
    https://www.tp-link.com/pl/win10compatibility.html

    Najlepiej sprawdź jakimś laptopem jak działa wifi tam gdzie będzie
    działać karta. Ewentualnie telefonem choćby speedesty i do tego jakąś
    aplikacją typu wifi monitor jaka jest siła sygnału. Jeśli będzie dobrze,
    to możesz przypuszczać że dowolna przyzwoita będzie działać ok.
    Ja osobiście miałem spróbować najtańszych Tenda U1, U6 albo Tplinka TL-
    WN822N