    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: stabilna karta wifi usb, polecana w roku 2021
    Date: Thu, 18 Feb 2021 16:36:53 +0100

    nic mądrego nie mam do napisania o karcie wifi, ale jednak moze
    zaoszczędzę Ci wydatków

    W dniu 17.02.2021 o 12:58, jedrek pisze:
    > Jaką kartę z obecnie widocznych na allegro, na usb wybrać, aby wiochy
    > nie było i żeby po 1 dniu na śmietniku nie wylądowało jako powolne,
    > niestabilne badziewie.
    Nie wiem czy istnieje coś takiego jak szybkie wifi. JAsne że może być
    wolne, szybsze, jeszcze szybsze, ale w praktyce wszystko to będzie
    zależne od wielu czynników. w pierwszej kolejności - skąd Ty weźmiesz
    odpowiedni accespoint/router cokolwiek. Sory. Na pewno masz. no i to co
    będziesz transferował też masz na NAsie, bo łącze internetowe o
    wspominanej przepustowości będzie kosztowąło tyle co chesz wydać na
    kartę wifi. no i teraz do czego ja podłączysz. do laptopa? To co jest
    nieteges z kartą która już w nim jest? Albo dla czego nie kupisz sobie
    pasującej na mPcie (przepraszam jak pomyliłem nazwę złącza)
    Jeśli mówimy o kompie stacjonarnym, to na 110% najstabilniejszy będzie
    kabel. nawet jakbyś miał kupić jakiś "router" który będzie miał 3
    antenki, może odgrywać rolę klienta wifi i do kompa sygnał prześlesz
    skrętką.
    Reasumując: olej usb, skorzystaj z rj45 i sprzętu, albo karty wifi na
    pcie. Nie przesadzaj ze sprzęt który jest w użyciu w milionach laptopów
    jest niestabilny. Albo mniej stabilny niż inne komponenty w komputerach.
    Jak ma być szybko, to zastanów się czy to "szybko" cokolwiek zmieni. A
    jeśłi na serio ma być szybko, stabilnie i na usb, to przepraszam ze
    zawracam gitarę - nic sensownego nie napisałem

    ToMasz