  • 51. Data: 2018-08-25 09:12:05
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2018-08-25 07:14, s...@g...com wrote:
    > Po prześwietleniu jednej z nich okazało się nawet, że zawiera 3 jaja.

    Hm... Słowem super-facet.

  • 52. Data: 2018-08-25 11:25:24
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-24 o 21:39, s...@g...com pisze:

    > ps.: Wiesz, że jak ktoś się nie sprawdzi w tym życiu, to w kolejnym może być
    czarnuchem,(...)
    > Mniej świadomość, że będąc człowiekiem rasy białej jesteś w elitarnym gronie (biała
    rasa to rasa elitarna) i można awansować wyżej (do supercywilizacji)

    Co za kretyn...
    Weź idź już stąd.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 53. Data: 2018-08-25 12:00:27
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 07:14:53 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    kosmiczniej trzody ktora wg cibie dziala?

    > Generalnie jest tak, że wszechświat jest spolaryzowany (podzielony na 2 przeciwne
    obozy): są kosmici moralni (dzieci mówią: dobrzy) i niemoralni (dzieci mówią: źli).
    Do tego jest moralny Bóg z którym współpracują moralni kosmici (mają do niego
    bezpośredni dostęp) - przykładowo: po tym jak umarłem w poprzednim życiu, po rozmowie
    z Bogiem (na którą mnie zaprosił), opowiedziałem o tym ludziom z tamtej (moralnej)
    cywilizacji w której żyłem, to pojawiły się u nich wątpliwości co do charakteru mojej
    misji na Ziemi, wtedy zwrócili się bezpośrednio do Boga by ustalić interesujące ich
    szczegóły. Choć w sumie było to raczej zrobione "w ostateczności" i normalnie nie
    zawracają Mu głowy.
    > Te 2 przeciwne obozy tworzą 2 potężne federacje cywilizacji (moralne i niemoralne).
    Jednak jak widać na przykładzie Ziemi te przeciwne obozy czasem współpracują. Wiem o
    co najmniej 2 przykładach tej współpracy: 1) pokojowe przekazanie Ziemi niemoralnym
    kosmitom (Ufo) i zgoda na potop. 2) Bóg porozumiał się z Szarakami (Ufo), które za
    nie ujawnioną cenę zgodziły się na to by jeden człowiek żył na Ziemi w Polsce na
    specjalnych warunkach (to ja - mam przykładowo: zdrowie które ma być utrzymana na
    poziomie umożliwiającym wykonywanie pracy, ochronę przed złem (tyle, że nie
    automatyczną tylko na żądanie - o ile dobrze to rozumiem), władzę nad całym złem w
    Polsce (tylko, że było możliwe zwolnienie od posłuszeństwa np. spec. służb)).

    > Us-mani to po prostu obywatele Usa.
    > Moralni kosmici wyróżniają się tym, że żyją w ciałach ludzkich (mogą jednak mieć
    wielkie głowy - takie jak znalezione w Ameryce południowej - i niezgodne z naszym
    Dna). Oni przestrzegają wskaźników moralnego postępowania (tych samych co opisał je
    prof. Jan Pająk w Monografii 1/5 i 8/3), wiedzą też o prawie drabiny partnerskiej i o
    wszystkich innych prawach i niuansach boskiej filozofii życiowej (którą prof. Pająk
    niefortunnie nazwał Totalizmem). Generalnie Ufo (Szaraki, Reptilianie i inne mutanty)
    są specjalnie zmodyfikowane genetycznie by nie móc jeść (słaba żuchwa) i nie móc
    pracować (długie palce, czasem nie przystosowane do chwytania) - one żyją jedynie z
    kradzenia energii moralnej i życiowej. Np. świetne mumie Reptilian nie dawno
    znaleziono na płaskowyżu Nasca w Peru. Po prześwietleniu jednej z nich okazało się
    nawet, że zawiera 3 jaja.

    a te szaraki + moralni + ew bog to kluczowy uklad sil na ziemi czy jeszcze są jakies
    czynniki o ktorych nie wspomniales?
    (monografie pająka moze oblukne ale na razi enie mam sily)

  • 54. Data: 2018-08-25 17:40:55
    Od: s...@g...com

    > a te szaraki + moralni + ew bog to kluczowy uklad sil na ziemi czy jeszcze są
    jakies czynniki o ktorych nie wspomniales?

    Generalnie forpoczta sił zła na Ziemi to służby specjalne. Mają one układy z
    Szarakami: mają od nich niektóre prostsze technologie i mogą pracować nad sprzętem
    telepatycznym pod warunkiem, że pozostanie to "tajną technologią". Analogicznie było
    za Hitlera i jego wunder-waffe której nie ukończyli i ukończyć nie mogli, bo do
    zbudowania magnokraftów potrzebne są komputery sterujące strumieniami magnetycznymi.
    Tym nie mniej wiele prostszych technologii wojskowych opracowanych za Hitlera pachnie
    mi wsparciem Szarakowym, bo bez komputerów były po prostu zbyt dobrze opracowane: np:
    łodzie podwodne, torperdy, samoloty odrzutowe, śmigłowce. Ten trend utrzymywał się po
    wojnie szczególnie w ZSSR gdzie poza techniką wojskową panowała wyjątkowa mizeria
    osiągnięć technicznych, ale opracowali bez komputerów: Tu-95, Mi-24, radary
    działające w jakiś tajemniczy analogowy sposób (bez sztucznej inteligencji która
    rozpoznawała by obraz radarowy samolotów), atomowe łodzie podwodne i nawet rakiety
    balistyczne które dolatywały tam gdzie miały. Moim zdaniem te wszystkie technologie
    pachną udziałem ufolskiego wspomagania w zakresie projektowania w wyobraźni
    wspomaganej odpowiednio skonfigurowanym implantem w skroni (nie zakłóca wyobraźni
    (jak u mnie) tylko pomaga w efektywnym jej użyciu oraz zapewnia pamięć absolutną i
    pewnie jeszcze parę innych udogodnień o jakich nie mam pojęcia).
    Wracając do spec służb: te świnie zaczynają pracę nad delikwentem od hipnozy - robią
    to oferując wiedzę na temat poprzednich żyć (na dzieci to świetnie działa), ale to
    tylko pretekst z którego się nie wywiązują, bo na koniec sesji blokują o niej pamięć.
    W trakcie sesji ustalają podstawowe dane na temat delikwenta: skąd się wziął, czy był
    demonem i inne takie dziwne sprawy. Następnie stawiają pytanie: "czy może ktoś cię
    zabić". Jak nie, to odpowiednio dopierdolą masą negatywnych sugestii hipnotycznych -
    o ile dobrze pamiętam może być ich w jednym ciągu 27 (lub nawet trochę więcej) - nie
    jest jasne skąd jest takie ograniczenie. Normalnie jedna sesja hipnotyczna nie daje
    dużego efektu. Jednak te specjalniaki hipnotyzują kilka razy pod rząd w głębokiej
    hipnozie z kilkuminutowymi przerwami. Co się dzieje z tymi którzy powiedzą, że można
    ich zabić, pewnie ich mordują (mniej lub bardziej jawnie).

    W sumie dobre pytanie jest takie: Czy służby specjalne mają separację karmy która
    pozwala im działać bezkarnie?!? Czyli, że mordy na przeciwnikach uchodzą im na
    sucho?!? Tak jak to uchodzi na sucho nadzorcom karanie ludzi (bo normalnie musieli by
    doświadczyć tego samego, ale mają separację karmy - co moim zdaniem jest sprzeczne z
    jej koncepcją).

    W sumie jak ktoś nie miał nieprzyjemności z spec służbami, to radziłbym im sie
    trzymać od nich z daleka i odmawiać im wszystkiego o co proszą i co fałszywie
    proponują - to takie same łajdaki jak Ufole. Ufo nie wszystko może robić na Ziemi i
    do brudnej roboty potrzebuje służb specjalnych. Bo trik polega na tym, że Ufo nie
    reprezentuje władzy ziemskiej, a spec. służby ją reprezentują (działają z ramienia
    cywilizacji ziemskiej której Ufo jest jedynie nadzorcą).

  • 55. Data: 2018-08-25 18:38:15
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 11:25:43 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    (biała rasa to rasa elitarna) i można awansować wyżej (do supercywilizacji)

> [...]

    "O ile to możliwe, bez wyrzekania się siebie bądź na dobrej stopie ze wszystkimi.
    Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i
    nieświadomych, oni też mają swoja opowieść.
    Unikaj głośnych i napastliwych - są udręką ducha.
    Porównując się z innymi możesz stać się próżny i zgorzkniały, bowiem zawsze
    znajdziesz lepszych i gorszych od siebie.

    Niech twoje osiągnięcia zarówno jak plany będą dla Ciebie źródłem radości.
    Wykonaj swą pracę z sercem - jakakolwiek byłaby skromna, ją jedynie posiadasz
    w zmiennych kolejach losu.
    Bądź ostrożny w interesach, na świecie bowiem pełno oszustwa.
    Niech Ci to jednak nie zasłoni prawdziwej cnoty; wielu ludzi dąży do wzniosłych
    ideałów
    i wszędzie życie pełne jest heroizmu.

    [...]

    Rozwijaj siłę ducha, aby mogła cię osłonić w nagłym nieszczęściu.
    Lecz nie dręcz się tworami wyobraźni. Wiele obaw rodzi się ze znużenia i samotności.
    Obok zdrowej dyscypliny bądź dla siebie łagodny.
    Jesteś dzieckiem wszechświata nie mniej niż drzewa i gwiazdy, masz prawo być tutaj."

    http://www.fuw.edu.pl/~jziel/dezyderata.html

  • 56. Data: 2018-08-25 18:47:14
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 17:40:56 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    reprezentuje władzy ziemskiej, a spec. służby ją reprezentują (działają z ramienia
    cywilizacji ziemskiej której Ufo jest jedynie nadzorcą).

    pisalem ostatnio o mojej koncepcji ze slabe palenie byc moze nie szkodzi ale jak
    zwykle przesadzilem i teraz czuje jakbym milal pomidzy plucami papke z wodu z
    popiolem ew rozbeltana z wodnista fasolką po bretońsku czy czyms takim - z tego widac
    chyab ze mam slaba wole, jak mam fajki w domu to pale az wypale wszystkie :C

    a co z twoimi zaklóceniami wyobrazni? jak to dziala? powiedz to mzoe powiem ci jak to
    wyglada u mnie

  • 57. Data: 2018-08-25 18:56:19
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-25 o 18:38, g...@g...com pisze:

    (biała rasa to rasa elitarna) i można awansować wyżej (do supercywilizacji)

    > "O ile to możliwe, bez wyrzekania się siebie bądź na dobrej stopie ze wszystkimi.

    Ale dlaczego kierujesz to do mnie, a nie do tego rasisty?
    To rasiści mają ewidentny problem bycia na dobrej stopie ze wszystkimi,
    a nie ja.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 58. Data: 2018-08-25 18:58:23
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2018-08-25 18:38, g...@g...com wrote:

> [...]
    > Obok zdrowej dyscypliny bądź dla siebie łagodny.
    > Jesteś dzieckiem wszechświata nie mniej niż drzewa i gwiazdy, masz prawo być

    "__Tak więc żyj w zgodzie z Bogiem, czymkolwiek On ci się wydaje__,
    czymkolwiek się trudzisz i jakiekolwiek są twoje pragnienia,
    w zgiełkliwym pomieszaniu życia zachowaj spokój ze swą duszą.
    __Przy całej swej złudności, znoju i rozwianych marzeniach jest to
    piękny świat__.
    Bądź pogodny. Dąż do szczęścia.
    "

  • 59. Data: 2018-08-25 19:12:34
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 18:56:21 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
    >
    > Ale dlaczego kierujesz to do mnie, a nie do tego rasisty?
    > To rasiści mają ewidentny problem bycia na dobrej stopie ze wszystkimi,

    Możesz się z nim nie zgadzać, ale nie musisz go obrażać.
    Ja się nie zgadzam, ale nie obrażam.

  • 60. Data: 2018-08-25 19:19:23
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 19:12:37 UTC+2 użytkownik g...@g...com
    napisał:

    (biała rasa to rasa elitarna) i można awansować wyżej (do supercywilizacji)

    > Możesz się z nim nie zgadzać, ale nie musisz go obrażać.
    > Ja się nie zgadzam, ale nie obrażam.

    A słów nie kieruję do Ciebie w większym stopniu, niż do niego,
    czy też do wszystkich innych na grupie.
    Wydaje mi się, że dyskusja doszła do punktu, w którym warto było
    te słowa przywołać.

    Używanie obelg zwykle nie prowadzi do niczego dobrego.
    Jeżeli uważasz, że ktoś nie ma racji, lepiej użyj argumentu.

    --
    "Mym towarzyszem bezimiennym
    zwę Ciebie, coś jest mną odmiennym.