  • 1. Data: 2014-01-09 18:36:54
    Temat: tablet 8-calowy, co wybrac
    Od: "meander" <m...@t...pl>

    Potrzebuję 8-calowca, jabłek nie znoszę, więc najlepiej coś z Androidem.
    Powinien mieć:
    -dobry aparat z przodu i z tyłu
    -gps
    -wifi
    -3G(obsługa Aero2)
    -gsm
    -hdmi
    -usb z możliwością podłączenia; klawiatury/myszki/pendriva/napędu płyt
    -bluetooth
    -złącze słuchawkowe

    Fajny wydawał mi się Yoga z Lenovo, dobry pomysł z tą podstawką, ale brak
    możliwości podłączenia do telewizora poprzezd hdmi dyskwalifikuje go.
    Galaxy Note to samo. Nie ma nic dla mnie? Nie chcę 10-calowca, ani nic
    firm od firm marek typu Manta, Modecom itp

  • 2. Data: 2014-01-09 22:36:46
    Temat: Re: tablet 8-calowy, co wybrac
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.01.2014, 18:36, meander pisze:
> [...]
    > -gsm
    > -hdmi
    > -usb z możliwością podłączenia; klawiatury/myszki/pendriva/napędu płyt

    Po co ci naped plyt w androidzie? Tak z ciekawosci pytam.

> [...]

    > Galaxy Note to samo. Nie ma nic dla mnie? Nie chcę 10-calowca, ani nic
    > firm od firm marek typu Manta, Modecom itp

    Wszystkie warunki spelnia chyba tylko acer a1-811. Gdyby nie 3g to fajna
    jest toshiba encore z w8. A gdyby nie hdmi to dell venue 8 (ew. pro z w8).

  • 3. Data: 2014-01-09 23:54:33
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 9 Jan 2014 18:36:54 +0100, meander napisał(a):

> [...]
    > -gsm
    > -hdmi
    > -usb z możliwością podłączenia; klawiatury/myszki/pendriva/napędu płyt

    A moze byc 7''? Moze Asus Memo Pad?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2014-01-10 11:02:17
    Od: Franc <w...@w...pl>

> [...]

    > Galaxy Note to samo. Nie ma nic dla mnie? Nie chcę 10-calowca, ani nic
    > firm od firm marek typu Manta, Modecom itp
    Poczekaj z tym odrzucaniem na bok z powodu braku wyjścia HDMI.

    Nie wiem, czy w każdym tablecie to zadziała i jak to działa, ale w moim
    Xperia Tablez Z mam tylko USB do którego kupuję się przejściówkę - USB <->
    HDMI i kablem HDMI-HDMI podłącza do TV.

    Nie wiem, jaką jakość to przesyła ani jak to działa, ale może to jest
    wyjście. Przejściówki MHL to się nazywa.

    --
    Franc

  • 5. Data: 2014-01-10 11:05:13
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 9 Jan 2014 23:54:33 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > A moze byc 7''? Moze Asus Memo Pad?

    Lub LG G Pad 8.3

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2014-01-10 20:17:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.01.2014, 11:05, R.e.m.e.K pisze:
    > LG G Pad 8.3

    3G nie ma. MeMo pad tez.

  • 7. Data: 2014-01-10 20:17:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.01.2014, 11:02, Franc pisze:
    > Nie wiem, jaką jakość to przesyła ani jak to działa, ale może to jest
    > wyjście. Przejściówki MHL to się nazywa.

    MHL dziala w naprawde niewielu tabletach...

  • 8. Data: 2014-01-11 14:52:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "meander" 52cede65$0$2147$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > Fajny wydawał mi się Yoga z Lenovo, dobry pomysł z tą podstawką, ale brak
    możliwości podłączenia do telewizora poprzezd hdmi

    Ja chcę 10" -- z rozsądną rozdzielczością.
    I nie zależy mi zbyt mocno na HDMI.

    > Galaxy Note to samo. Nie ma nic dla mnie? Nie chcę 10-calowca, ani nic firm od firm
    marek typu Manta, Modecom itp

    Na razie jest cała masa tabletów -- ale wyrafinowanych raczej nie ma wielu.
    Snapdragon 600 z kraitami na pokładzie -- mile widziany. Lub szybszy. ;)

    Od serca odradzam OGS -- Monster zaliczył lekką rysę w czasie/ciągu
    2 miesięcy używania. (najwyraźniej ,,wykonaną'' palcem, kciukiem)
    Rysy prawie nie widać, ale jednak rysa jest.

    Ace Samsunga nie złapał żadnej widocznej rysy,
    choć był używany przeze mnie okolo półtora roku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-01-13 09:25:58
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-09 18:36, meander wrote:
> [...]
    > -gsm
    > -hdmi
    > -usb z możliwością podłączenia; klawiatury/myszki/pendriva/napędu płyt

    po co Ci to w androidzie - zwlaszcza naped plyt?.
    usb rozumiem, ale reszta?

    Jak chcesz podlaczac w/w - zainteresuj sie surfacem od M$ (np z windows pro)

    > -bluetooth
    > -złącze słuchawkowe

    to ma kazdy

    > Fajny wydawał mi się Yoga z Lenovo, dobry pomysł z tą podstawką, ale
    > brak możliwości podłączenia do telewizora poprzezd hdmi dyskwalifikuje go.

    kto podlacza tablet przez hdmi?
    DLNA - zarowno telefony jak i tablet lacza sie u mnie w ten sposob z
    innymi urzadzeniami medialnymi w domu, w tym z TV.

    Twoja niechec do 10" rozumiem dobrze, natomiast az takiego wyboru w
    markowych 8" nie ma bys mogl wybrzydzac (zreszta a markowych 7" tez nie
    spotkalem sie by ktores z urzadzen mialo wszystkie w/w cechy - zwlaszcza
    te problematyczne).

    Jak cos jednak wybierzesz, byloby milo gdybys napisal co wybrales.

  • 10. Data: 2014-01-13 19:42:21
    Od: "meander" <m...@t...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości

    > po co Ci to w androidzie - zwlaszcza naped plyt?.
    > usb rozumiem, ale reszta?

    Chce móc coś zgrać z płyty bez pośrednictwa kompuitera, bardzo rzadko ale
    jednak, czy jest taka możliwość?

    > kto podlacza tablet przez hdmi?
    > DLNA - zarowno telefony jak i tablet lacza sie u mnie w ten sposob z
    > innymi urzadzeniami medialnymi w domu, w tym z TV.

    Ja mam zamiar, co w tym dziwnego? Mój telewizor nie posiada żadnego
    wifi/mifi/dlna, a nie będę go z tego powodu zmieniać, hdmi jest.

> [...]
    > te problematyczne).
    >
    > Jak cos jednak wybierzesz, byloby milo gdybys napisal co wybrales.

    Wygląda na to, że nie ma idealnego urządzenia, ten nie ma hdmi, tamten
    usb... zawsze coś spartolą, a radio FM bywa w tych cudach, czy też nie?