  • 1. Data: 2015-05-26 19:15:22
    Temat: tablet - jak to zrobić
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jest tablet z win 8, odpalam na nim internet explorera, ale ni w chuj
    nie mogę wywołać klawiatury do wpisania adresu www...

    Ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2015-05-26 19:16:00
    Temat: Re: tablet - jak to zrobić
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > jest tablet z win 8, odpalam na nim internet explorera, ale ni w chuj
    > nie mogę wywołać klawiatury do wpisania adresu www...
    >
    > Ktoś pomoże?
    i druga sprawa, dołączyłem tablet przez usb do komputera, ale nic się
    nie pojawiło (żaden dysk), help?

  • 3. Data: 2015-05-26 19:54:11
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    > i druga sprawa, dołączyłem tablet przez usb do komputera, ale nic się
    > nie pojawiło (żaden dysk), help?

    Przecież dobrze wiesz że w ten sposób łączysz dwa urządzenia typu
    USB-host. Pozostaje Ci przerzucić dane przez sieć Wifi

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2015-05-26 20:09:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > jest tablet z win 8, odpalam na nim internet explorera, ale ni w chuj
    > nie mogę wywołać klawiatury do wpisania adresu www...
    >
    > Ktoś pomoże?

    Ja nie pomogę :(
    Brzydzę się Win8 ;)
    A prawdę powiedziawszy - nie wiem.

    Kupiłeś tego Krugera?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-05-26 21:16:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Kupiłeś tego Krugera?

    tak, bo jak zobaczyłem inne tablety za 1600 to mi szczęka opadła...

  • 6. Data: 2015-05-26 21:18:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > tak, bo jak zobaczyłem inne tablety za 1600 to mi szczęka opadła...
    a pomyłka
    jakiś na K, ale inny..

  • 7. Data: 2015-05-27 00:38:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-05-26 20:09, Adam pisze:
> [...]

    Dotknij linka (tam gdzie się adres wpisuje) i klawiatura powinna się
    pokazać.

    --
    animka

  • 8. Data: 2015-05-27 08:09:37
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    > jest tablet z win 8, odpalam na nim internet explorera, ale ni w chuj nie
    > mogę wywołać klawiatury do wpisania adresu www...
    >
    > Ktoś pomoże?

    Którego, tego przyklejonego do paska szybkiego uruchamiania, czy tego na
    kaflach?
    Ten odpalany z kafla powinien sam wywołać klawiaturę po naciśnięciu
    kontrolki do wprowadzania adresu.
    W przypadku IE desktopowego (przyklejonego do paska szybkiego uruchamiania)
    trzeba ręcznie wywołać klawiaturę. O ile dobrze pamiętam gdzieś w trayu jest
    do tego ikona. Nie mam tabletu przy sobie, więc nie sprawdzę.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 9. Data: 2015-05-27 18:16:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Dotknij linka (tam gdzie się adres wpisuje) i klawiatura powinna się
    > pokazać.
    pewnie nie uwierzysz, ale nic się nie pokazuje,

    ogólnie to drugie pytanie niżej

  • 10. Data: 2015-05-27 18:17:52
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a taki problem, wszystko na tym tablecie jest tak małe, że nie da się
    normalnie go obsługiwać... próbowałem zmienić rozdzielczość - nie da się,
    próbowałem powiększyć czcionkę, dupa...

    pomocy!