  • 21. Data: 2016-04-20 13:37:58
    Temat: Re: tel z windą a programy z pc
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-17 o 22:33, re pisze:

    > A pieprzenie mikrosoftu o używaniu tego samego oprogramowania
    > na tablecie/telefonie co na PC jest tylko marketingowym bełkotem.
    > ---
    > Bzdurzysz.

    Ne. Pisze prawdę.
    Ale zacznij może najpierw poprawnie cytować.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2016-04-20 18:10:13
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.04.2016 o 13:37, RadoslawF pisze:

    > Ne. Pisze prawdę.
    > Ale zacznij może najpierw poprawnie cytować.

    Zapomnij, beton.

    --
    Czarek

  • 23. Data: 2016-04-22 01:23:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > A pieprzenie mikrosoftu o używaniu tego samego oprogramowania
    > na tablecie/telefonie co na PC jest tylko marketingowym bełkotem.
    > ---
    > Bzdurzysz.

    Ne. Pisze prawdę.
    ---
    Z tym, że jest to ten trzeci rodzaj prawdy. G... prawda. :-)

    Ale zacznij może najpierw poprawnie cytować.
    ---
    A w dupę możesz mnie pocałować ?

  • 24. Data: 2016-04-22 01:25:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > Ale zacznij może najpierw poprawnie cytować.

    Zapomnij, beton.
    ---
    Czemu beton ? Jak jest możliwość to z niej korzystamy. Jak nie to nie. Z
    Tobą jest inaczej ?

  • 25. Data: 2016-04-22 07:56:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 01:25, re pisze:

    > Użytkownik "Czarek"

    > Zapomnij, beton.
    > ---
    > Czemu beton ? Jak jest możliwość to z niej korzystamy. Jak nie to nie. Z
    > Tobą jest inaczej ?

    Jak się zesrasz na dywan, to też się tak tłumaczysz?

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2016-04-22 17:47:37
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.04.2016 o 01:25, re pisze:

    > Użytkownik "Czarek"

    > Zapomnij, beton.
    > ---
    > Czemu beton ?

    Jeszcze tego nie widzisz?

    --
    Czarek

  • 27. Data: 2016-04-22 19:32:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]
    > Tobą jest inaczej ?

    Jak się zesrasz na dywan, to też się tak tłumaczysz?
    Ja nie sram na dywan, ale widzę, że Ty byś chciał by ktoś Ci to zrobił bo
    sam nie masz odwagi.

  • 28. Data: 2016-04-22 19:44:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > Zapomnij, beton.
    > ---
    > Czemu beton ?

    Jeszcze tego nie widzisz?
    ---
    Co tu widzieć. Takie mam możliwości.

  • 29. Data: 2016-04-22 20:19:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 19:44, re pisze:

    > Użytkownik "Czarek"

    > Jeszcze tego nie widzisz?
    > ---
    > Co tu widzieć. Takie mam możliwości.

    Możliwości masz, tylko mózg za cienki.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2016-04-22 20:22:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 19:32, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Jak się zesrasz na dywan, to też się tak tłumaczysz?
    > ---
    > Ja nie sram na dywan,

    Tego nie wiemy. Na pewno twoje zachowanie sugeruje, że mógłbyś to
    zrobić, bo robisz to, co jest wygodne i nie oglądasz się na zdanie
    innych, wymyślając głupie usprawiedliwienia.

    > ale widzę, że Ty byś chciał by ktoś Ci to zrobił
    > bo sam nie masz odwagi.

    Daruj sobie, dzieciaku.

    --
    Liwiusz