  • 11. Data: 2012-11-19 17:49:58
    Temat: Re: [totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-19 17:48, W wrote:
    > atm wystukał, co następuje:

    > Wiem, że jest update, wiem, że jest tani... ale biorąc pod uwagę 'don`t fix
    > it if it ain`t broken' to na razie zostaje przy 7... a promo jest do końca
    > roku więc mogę jeszcze poczekać ;)

    Popieram.

  • 12. Data: 2012-11-19 20:37:58
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą W naskrobał(a):

    > a jak się nie chce przepłacać za pożalsiębobzre produkty starcocka:
    > http://classicshell.sourceforge.net/ ;)

    A jak sie chce mieć oryginalne logo W7 to:
    http://www.youtube.com/watch?v=j695ZRdoXt8
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz gnał swoim 600-konnym Mercedesem do Berlina.
    Obok niego pędzili ss-mani na motocyklach.
    - Paparazzi - pomyślał Stirlitz.

  • 13. Data: 2012-11-19 21:45:58
    Od: W <w...@w...pl>

    ...:::WISKOLER:::... wystukał, co następuje:

    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą W
    > naskrobał(a):

    > A jak sie chce mieć oryginalne logo W7 to:
    > http://www.youtube.com/watch?v=j695ZRdoXt8

    O-OT:
    omfg... to zamiast machnąć artykuł, czy nawet najbardziej krótką notkę
    trzeba było zrobić 'wideło' na którym mamy nagrany tekst i na koniec
    wrzucony obrazek... <zamamuje witki>...

  • 14. Data: 2012-11-19 22:05:26
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 19 Nov 2012 20:45:58 +0000 (UTC), W wrote:
    > O-OT:
    > omfg... to zamiast machnąć artykuł, czy nawet najbardziej krótką notkę
    > trzeba było zrobić 'wideło' na którym mamy nagrany tekst i na koniec
    > wrzucony obrazek... <zamamuje witki>...

    Taki trynd... Nigdy nie dostales emaila, z zalacznikiem .docx wielkosci
    wiadra, w ktorym byly 2 linijki tekstu? :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2012-11-20 07:10:22
    Od: W <w...@w...pl>

    Michal Tyrala wystukał, co następuje:

    > Taki trynd... Nigdy nie dostales emaila, z zalacznikiem .docx wielkosci
    > wiadra, w ktorym byly 2 linijki tekstu? :-)

    Nie... ani prezentacji (widziałem u znajomych)... chyba po prostu
    'uczuliłem' ludzi, że w kontaktach ze mną mają się nie zachowywać jak
    niemowlaki i o dziwo bez problemu otrzymuję zkładnie napisane maile bez
    durnych załączników ;]

  • 16. Data: 2012-11-20 09:27:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jak już zeszliśmy na takie tematy - jak się uruchamia programy w tym
    w8?

    MJ

  • 17. Data: 2012-11-20 18:59:36
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Michal
    Jankowski naskrobał(a):

    > Jak już zeszliśmy na takie tematy - jak się uruchamia programy w tym
    > w8?
    >
    > MJ

    Z metro czy bez?
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Jeżeli ciało A, działa na ciało B z pewną siłą, to ciało B może mu dać w
    pysk.