  • 1. Data: 2013-02-13 15:59:24
    Temat: tt600 - dynx przy akumulatorze
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Cześć,
    Co to jest? : http://imgur.com/a/WSqqb
    W TT600, podłączone przy akumulatorze. Styki przypominają przerywacz w
    WSK125:) tylko jest blaszka zamiast bezpiecznika. Rozpadło mi się w
    łapach jak wyciągałem akumulator.

    --
    pzdr
    twardziejszy

  • 2. Data: 2013-02-13 16:13:57
    Temat: Re: tt600 - dynx przy akumulatorze
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 13 Feb 2013 15:59:24 +0100 twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>
    napisał:

    >Co to jest? : http://imgur.com/a/WSqqb
    >W TT600, podłączone przy akumulatorze. Styki przypominają przerywacz w
    >WSK125:) tylko jest blaszka zamiast bezpiecznika. Rozpadło mi się w
    >łapach jak wyciągałem akumulator.

    Może bezpiecznik termiczny? Ma toto bimetal i jakiś element grzejny?

  • 3. Data: 2013-02-13 16:39:28
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    twardziejszy napisał(a):
> [...]
    > W TT600, podłączone przy akumulatorze. Styki przypominają przerywacz w
    > WSK125:) tylko jest blaszka zamiast bezpiecznika. Rozpadło mi się w

    Zwykly duzy bezpiecznik na przewodzie. Wyciagnij go i kup nowy :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2013-02-14 20:22:01
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 13.02.2013 16:39, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Zwykly duzy bezpiecznik na przewodzie. Wyciagnij go i kup nowy :)

    zwykły jak zwykły;) takiego jeszcze nie widziałem. Wygląda raczej, jak
    Maciek napisał, na termiczny. Z serwisówki wychodzi, że ma być 20A.

    --
    pzdr