  • 11. Data: 2010-05-27 18:18:22
    Temat: Re: tunery cyfrowe a nagrywanie po USB
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    a...@p...pl pisze:
    [...]
    > 2. na dysk caly czas sie buforuje i ZAWSZE jest mozliwosc cofniecia.

    Tak jest w dekoderze UPC z HDD. Mogę zawsze cofnąć do momentu, gdy
    zmieniłem kanał.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 12. Data: 2010-05-27 18:29:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim
    >
    > a...@p...pl pisze:
    > [...]
    >
    > Tak jest w dekoderze UPC z HDD. Mogę zawsze cofnąć do momentu, gdy
    > zmieniłem kanał.

    Tak jest w każdym z włączonym timeshiftem.
    W Twoim idzie tą funkcję wyłączyć?

  • 13. Data: 2010-05-27 18:37:04
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Cavallino pisze:

    > Tak jest w każdym z włączonym timeshiftem.
    > W Twoim idzie tą funkcję wyłączyć?

    Nie.

  • 14. Data: 2010-05-27 18:39:36
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-05-27 19:08, a...@p...pl napisal (a):
    > 2. na dysk caly czas sie buforuje i ZAWSZE jest mozliwosc cofniecia.
    > Oczywiscie pause dziala, ale tylko przy wyswietlaniu na tv. Mysle, ze
    > zywotnosc dysku bedzie krotka....

    Przy MTBF 1-1,5 mln to jakieś 100-150 lat ciągłej pracy. Krótko mówiąc
    trza oszczędzać :)