  • 1. Data: 2013-02-06 08:47:10
    Temat: tvp - kontakt mailowy?
    Od: "jedrek" <w...@p...onet.pl>

    Czy da się w ogóle tu coś napisać do tvp?
    http://www.tvp.pl/o-tvp/kontakt
    Bo mi te kontakty nie działają.
    Klikam np. na pasek serwis.vod.tvp.pl i coś niby się rozwija (puste
    mikro-okno), ale nic nie można pisać.
    I zgłoś tu im problem.
    Twórcy stron z fontannami i dzikimi wężami.
    Wielki problem podać normalnego maila...

  • 2. Data: 2013-02-06 09:10:31
    Temat: Re: tvp - kontakt mailowy?
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-02-06 08:47, jedrek donosi, że:
> [...]
    > I zgłoś tu im problem.
    > Twórcy stron z fontannami i dzikimi wężami.
    > Wielki problem podać normalnego maila...
    Na FF, chrome i Maxthon działa poprawnie, nawet z adblockiem

  • 3. Data: 2013-02-06 09:27:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Feb 2013 08:47:10 +0100, jedrek napisał(a):

    > Czy da się w ogóle tu coś napisać do tvp?
    > http://www.tvp.pl/o-tvp/kontakt

    Mi na Operze pod linuksem też działa.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2013-02-07 02:52:51
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "jedrek" napisał;

    > Wielki problem podać normalnego maila...

    Tylko po co? Równie dobrze możesz pisac na Berdyczów. Sądzisz, że ktoś
    zarabiający 100 tys miesięcznie będzie się przejmował Twoim pisaniem?

    Pzdr