  • 21. Data: 2012-11-30 18:40:41
    Temat: Re: tych na stacji kontroli porypalo...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości
    On 2012-11-30 12:34:48 +0000, "J.F" <j...@p...onet.pl>
    said:
    >Nie, zabije ten, kto wjechał.
    >;>

    Ale uderzenie bylo lekkie.
    Zreszta mozesz z tesciami jechac, tesc z przodu, jego fotel sie nie
    zlamie i tesciowa przezyje, i bedzie dowod :-)

    Oczywiscie nie dla prokuratora czy sadu ... choc bieglemu jak zaplaca,
    to wymedzi ze oskarzony niewiele sie przyczynil.
    Ale dla ciebie to w sumie zadna roznica, bo czy mu dadza dwa lata w
    zawieszeniu, czy rok, to zycia zonie nie zwroci ..

    J.

  • 22. Data: 2012-11-30 18:56:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-30 17:40:41 +0000, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

    > Ale uderzenie bylo lekkie.

    OK, mi chodziło o nieobarczanie skutkami _wjechania_ osoby w pojeździe
    najechanym.

    > Zreszta mozesz z tesciami jechac, tesc z przodu, jego fotel sie nie
    > zlamie i tesciowa przezyje, i bedzie dowod :-)

    ;-)))

    > zycia zonie nie zwroci

    Wracając do rzeczywistości: w przypadku wycieczki pana K. latami będzie
    się ustalało, kto wygenerował zbieg wydarzeń kończący się śmiercią
    wszystkich uczestników wycieczki.
    W przypadku wypadku ludzi normalnych - winą obarczajmy sprawcę - tu: wjechania.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2012-11-30 19:19:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2012 13:34, J.F pisze:

    > Ale ktos ci wjedzie w bagaznik i ty zabijesz tych z tylu, bo sie oparcie
    > zlamie.

    Prędzej się złamie takie, co jest sztywne.

    [ciach]

    > Watpie, zona nie zmienia sie w ciagu miesiaca, no chyba ze na okres
    > trafiles :-)

    Miesiąca? Ja badania techniczne pojazdu mam co rok :-P

  • 24. Data: 2012-12-01 07:43:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-11-2012 13:27, t? pisze:
    > I co z tego, że "większość" coś tam ma? ;)

    Sądząc po ilości złomu na drogach w zasadzie nic :D

    --
    pozdr.

  • 25. Data: 2012-12-01 18:46:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl>

    > A tam śpi. Będąc w piekarni po drugie śniadanie, podjechał przede mną
    > patrol, nomen omen, drogówki. Co kupili? Pączki! Dużo mnie wysiłku
    > kosztowało, żeby na głos się nie roześmiać...

    Impreza jakaś państwowa kończy się, policja zabezpieczająca trasy do domu
    wraca kordonami, zatrzymuję się na stacji, stoimy w kolejce, za mną dwaj
    funkcjonariusze, kasjer pyta czy przepuszczę, nie, no to kasuje mnie,
    odchodząc słyszę jak zamawiają pół litra ... jak żyć ?!

  • 26. Data: 2012-12-02 10:03:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-01 18:46, John Kołalsky pisze:

> [...]
    > dwaj funkcjonariusze, kasjer pyta czy przepuszczę, nie, no to kasuje
    > mnie, odchodząc słyszę jak zamawiają pół litra ... jak żyć ?!

    No i co?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 27. Data: 2012-12-02 11:28:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:50b7871d$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > inaczej planowałem wymianę tylko ciągle nie miałem okazji podjechać do
    > hurtowni.
    >
    > Ale co mu odbiło, że przypieprzył się do fotela, który wg. niego za
    > bardzo skrzypi i (regulowane!) oparcie nieco mu się ugina pod naporem??
    >
    > "Pewnie połamany - trzeba wymienić".
    >
    > Nic połamanego nie ma, tylko regulację nieco wyrobioną i jest lekki luz.
    >
    > Jak do tej pory tam kontrolowali sumiennie, ale bez przypierdalania się
    > do plamki na lusterku, to teraz coś im totalnie odbiło.
    >
    > Więcej do Otrębus nie pojadę, nawet po zmianie reflektorów.

    Chcesz żeby przepuścił samochód z zauwazonymi usterkami? A potem się wszyscy
    dziwią, że jest tyle z łomów na drogach z popękanymi reflektorami, źle
    przymocowanymi siwiatłami do nadwozia, skrzypiącymi z powodu zużycia różnymi
    mechanizmami.

    Reguły są jasne - samochód ma być w 100% sprawny. Wystarczy tylko tyle (i aż
    tyle).

    --
    Pozdrawiam,

    yabba