  • 11. Data: 2013-11-05 11:26:53
    Temat: Re: tzw. "sezon"
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-05 11:10, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Tue, 05 Nov 2013 09:30:00 +0100) ktos podajacy sie za MarcinJM
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zdegradowanemu cięzko zaufać, ja preferuje jednak staranny serwis w
    > okresach miedzy kolejnymi degradacjami :)

    No wiesz, jak sie ma worek niepotrzebnych pieniedzy... ;P

    Na powaznie: przestalem przesadnie inwestowac w sprzet, kiedy
    zauwazylem, ze wypieszczenie i wychuchanaie nie dawalo zadnych gwarancji
    na nic.
    Rajdowka tak samo: przestalem sie przesadnie przejmowac. Co trzeba to
    wymienialem, nic profilaktycznie.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 12. Data: 2013-11-05 15:10:59
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 04-11-2013 14:02, MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym
    > roku? (temperatura? Snieg? ;))
    A co Cie inni obchodza?
    Dorabiasz ideologie do swojego tudziez innych jezdzenia?
    Chcesz jezdzic? - jezdz
    nie chcesz to nie, proste i logiczne.

    > Ja ciagle na moto pomykam. Wygodniej i taniej.
    Zajebiscie, pomnik Ci postawic czy wyslac nagrode pocieszenia - krem do
    golenia? ;)

    > Jak to u Was wyglada?
    j.w - chce jezdze - nie chce nie jezdze.

    > Poki co, zaczynam marznac po ok 40 minutach jazdy (rece i twarz pomimo
    > dobrej kominiarki), wiec to jest taki zasieg realny. Wiem, to kwestia
    > odzieży, mam jaka mam, i chwilowo nie zmienie :)
    Slabo. co to jest 40 minut, silnik by mi sie nawet dobrze nie rozgrzal..

    --
    pozdr
    Rogal

  • 13. Data: 2013-11-05 16:35:58
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-05 15:10, Grzegorz Rogala pisze:
    > A co Cie inni obchodza?

    Nic, dlatego napisałem: "Ciekawi mnie.."

  • 14. Data: 2013-11-06 08:39:04
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-11-05 15:10, Grzegorz Rogala pisze:

    > A co Cie inni obchodza?

    Rozpoczął dyskusję na grupie dyskusyjnej. A to cham!

    marcin

  • 15. Data: 2013-11-06 12:30:49
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 06-11-2013 08:39, Chocobo pisze:

    > Rozpoczął dyskusję na grupie dyskusyjnej. A to cham!
    Dyskusje o czym?
    O pogodzie? zaznaczenie " o ja pierdole ale jestem kozak nadal jezdze a
    inni juz nie"?
    Slabo.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 16. Data: 2013-11-06 14:31:05
    Od: Prawy <r...@g...com>

    kiedy konczy sie sezon na sporty, latają jeszcze turystyki a po nich wchodza
    spokojnie crossy... kontynuując wchodza skutery śnieżne, a skutery rozwożace picce
    jeżdza cały rok..

  • 17. Data: 2013-11-06 16:49:38
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> wrote:

    >Dyskusje o czym?
    >O pogodzie? zaznaczenie " o ja pierdole ale jestem kozak nadal jezdze a
    >inni juz nie"?

    Ojtam, to moze tylko taka sonda, czy sie jest w szeregu, przed czy za.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 18. Data: 2013-11-07 00:55:52
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-11-06 12:30, Grzegorz Rogala pisze:

    > Dyskusje o czym?

    O tym kiedy i dlaczego ludzie decydują się na odstawienie sprzętu na
    zimowanie.

    > O pogodzie? zaznaczenie " o ja pierdole ale jestem kozak nadal jezdze a
    > inni juz nie"?
    > Slabo.

    To już każdy odbiera po swojemu. Ja takiego wrażenia nie odniosłem. Ale
    może dlatego, że jeżdżę dla frajdy i chcę to robić jak najdłużej, a nie
    po to żeby 'kozaczyć'

    Marcin

  • 19. Data: 2013-11-07 12:36:14
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 07-11-2013 00:55, Chocobo pisze:

    > O tym kiedy i dlaczego ludzie decydują się na odstawienie sprzętu na
    > zimowanie.

    Ale nadal nie lapie o czym tu dyskutowac jezeli warunkiem brzegowym w
    99% przypadkow jest po prostu pogoda..

    > To już każdy odbiera po swojemu. Ja takiego wrażenia nie odniosłem. Ale
    > może dlatego, że jeżdżę dla frajdy i chcę to robić jak najdłużej, a nie
    > po to żeby 'kozaczyć'
    I chwala Ci za to, jezdz do oporu tak jak Ty chcesz i uwazasz i nie
    ogladaj sie za innymi, to nie ma sensu, zadnego.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 20. Data: 2013-11-13 00:50:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 04.11.2013 MarcinJM <m...@o...pl> napisał/a:

    > Z czego to wynika?
    > Czy nie z zaawansowania sprzetowego?

    Nie ma parcia na jazde, po prostu. Jeszcze 3 lata temu zdarzalo mi sie
    wyskoczyc na przejazdzke przy -10 a teraz to czasem i przy +5 mi sie nie
    chce...

    --
    Artur
    ZZR 1200