  • 1. Data: 2010-04-26 09:12:21
    Temat: ubezpieczenie AC - najtaniej
    Od: Robert <r...@g...com>

    Cześć, gdzie najtaniej można ubezpieczyć motocykl w zakresie AC szkoda
    +kradzież ? Gdzie liczą zniżki z samochodu ? Interesuje mnie najtańszy
    ubezpieczyciel, bez względu an jego 'solidność'... Dzięki za info...
    pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2010-04-26 13:04:42
    Temat: Re: ubezpieczenie AC - najtaniej
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Kwi, 11:12, Robert <r...@g...com> wrote:
    > Cześć, gdzie najtaniej można ubezpieczyć motocykl w zakresie AC szkoda
    > +kradzież ?
    Najtaniej to pewnie u Amila. Slabo z solidnoscia ale to nie ma
    znaczenia...
    (:

    pzdr, dr
    14/525
    BP, MSPANC

  • 3. Data: 2010-04-26 13:07:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    doktorski pisze:

    > Najtaniej to pewnie u Amila. Slabo z solidnoscia

    Jakie dokladnie masz problemy z solidnoscia mojego kolegi Amila ?

    KJ

  • 4. Data: 2010-04-26 13:12:17
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Kwi, 15:07, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Jakie dokladnie masz problemy z solidnoscia mojego kolegi Amila ?
    Ja? Zadnych. AC mam w Allianzie.

    pzdr, dr
    14/525

  • 5. Data: 2010-04-26 13:50:13
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    doktorski pisze:

    > Ja? Zadnych.

    W takim razie powiedz mi co leglo u podstaw Twojej opini nt. mojego
    kolegi Amila ?

    KJ

  • 6. Data: 2010-04-26 14:09:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > W takim razie powiedz mi co leglo u podstaw Twojej opini nt. mojego
    > kolegi Amila ?

    e, KJ, co jes? Szukasz noclegu w Krakowie, czy co?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2010-04-26 14:29:02
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > e, KJ, co jes? Szukasz noclegu w Krakowie, czy co?

    Jestem w tym watku jako ten rycerz co broni dziewicy przed smokiem.

    Z tym ze ta dziewica to sam wiesz... szalu nie ma,
    a i smok powiedzmy sobie tez taki...

    KJ