  • 11. Data: 2014-11-21 14:35:25
    Temat: Re: uciekła mi przepióreczka
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 2014-11-21 o 10:37, PiteR pisze:

    > Ma chodzić Kerio 2.15 (do blokowania reklam), Xnews, Opera, Miranda,
    > Irfan, Winamp, freeCommander i MPC HC. Jeśli którykolwiek z tych
    > programów nie działa na powyżej xp to system taki jest mi nieprzydatny.

    Pod Win 7 i prawdopodobnie Win 8 także będą chodzić wszystkie poza tym
    przestarzałym generatorem BSODów o nazwie Kerio 2.1.5.

  • 12. Data: 2014-11-21 14:56:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-20 09:24, Chris pisze:

    > Jest tego prawie 30 sztuk na magazynie dystrybutora więc luzik :)

    Upssss, już zero chyba że to ty kupiłeś :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-11-21 17:06:34
    Temat: Re: uciekła mi przepióreczka [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    knrdz pisze tak:

    > Pod Win 7 i prawdopodobnie Win 8 także będą chodzić wszystkie

    Nawet nie mam ochoty tego sprawdzać. Nie mówiąc o kupowaniu tych
    systemów. If it ain't broke, don't fix it.

    > poza tym przestarzałym generatorem BSODów o nazwie Kerio 2.1.5.

    no pacz pan ten generator nie chciał mi się wzbudzać.

    --
    Piter

  • 14. Data: 2014-11-22 16:13:12
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 21/11/2014 09:37, PiteR wrote:

    > Ma chodzić Kerio 2.15 (do blokowania reklam), Xnews, Opera, Miranda,

    Kerio do blokowania reklam? Jak zyje nie slyszalem, za firewall/NAT robi
    mi OpenWRT. Wiem natomiast, ze reklamy (w przegladarce) blokuje Adblock
    i Adblock Plus.

    Xp bedzie lapal coraz wiecej syfu z racji nowo odkrytych dziur, zapewne
    Opera i inne tez przestana je obslugiwac z ktorastam aktualizacja.
    Dziwna strategia.

    --
    Pozdr