    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.lang.c,pl.comp.programming
    Subject: Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Date: Wed, 29 Feb 2012 19:15:59 +0100
    <ji6lvs$gsm$1@news.icpnet.pl> <ji7puh$bl4$1@inews.gazeta.pl>
    <ji8sbn$m82$1@inews.gazeta.pl>
    <z4l4fctaxf4k$.om6465lsrnj3.dlg@40tude.net>
    <c...@4...com>
    <3ko8s1yhjufs.1cvfknux13gy2$.dlg@40tude.net>
    <j...@4...com>
    <jii9dn$rsd$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@4...com>
    <jikjp0$ign$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@v...googlegroups.com>
    <jil4hr$7ad$1@inews.gazeta.pl> <jil92v$kmg$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>

    W dniu 29.02.2012 15:48, Jacek pisze:
    > Dnia Wed, 29 Feb 2012 14:26:54 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    > To się popisałeś, niszowy...

    Niszowy, niszowy. Zwykli userzy używają Explorerów, Nautilusów,
    Dolphinów i Finderów.

    Teraz jestem na chorobowym, ale jak chcesz, to mogę przeprowadzić
    ankietę wśród uczniów, to będziesz miał na starcie około 100 badanych
    licealistów. Nie jest to zapewne próba reprezentatywna, ale o ile
    WinRara (też się pojawiał w dyskusji jako Shareware) widuję na kompach u
    ludzi, o tyle TC widywałem tylko u informatyków i ludzi z okolic
    informatyki.

    > Skoro przesiadłeś się na Linuxa, to nie patrz na TC ze swojej pozycji.

    A co za różnica pod jakim systemem? Nawet pod Windows bardziej niż pod
    Linuksy, bo Linuksy są bardziej gicze, to więcej osób tu pewnie sięga po
    wielopanelowce, choć raczej mc podnosi statystyki niż gujaste commandery.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek