  • Data: 2022-09-08 11:04:24
    Temat: Re: usuniecie blokady zapisu na pendrajwie
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2022 o 07:47, marek pisze:
    > Czy przy pomocy powyższego, można pendrajwa (z obrazem ISO) pozbawić
    > opcji bootowania, która się pojawia przy każdym podpięciu go do PC?
    > Chodzi mi o modem 3G, który każdorazowo po podpięciu do PC (albo resecie)
    > zgłasza chęć instalacji brandowanego softu, jednego z krajowych operatorów.

    nie
    po prostu wyłącz autostart i bootowanie z tego urządzenia

    tamto jest dedykowane do kontrolerów smi, modem to zupełnie inne urządzenie które
    raczej
    tego kontrolera nie posiada

    na https://www.dc-unlocker.com/ było swego czasu dużo softu w tym klimacie, nie
    jestem
    pewien czy sam mobile partner nie oferował wyboru (i zaflashowania tego) priorytetu
    po
    włożeniu, ale to było jak 3g wchodziło więc pamięć może mnie mylić