  • 281. Data: 2015-04-21 08:17:53
    Temat: Re: w końcu. DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE.
    Od: "Wickolo" <3...@j...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
    news:XnsA4818785B3AB2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Wickolo 3...@j...pl ...

    > Złóż prosze ode mnie kondolencje swoim rodzicom - wychowali debila.

    Wychowywali i wychowują mnie także: Rydzyk i partia Franciszka.

  • 282. Data: 2015-04-21 08:51:43
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-04-19 o 02:22, Wickolo pisze:
    > DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE - do naturalnej
    > selekcji debili.
    Tak przez analogię:
    -na ileś tam rozbitych na drzewie przypada jeden debil
    -na ileś tam pękniętych prezerwatyw poczyna się jeden Wickolo
    i to by było na tyle.
    Jacek

  • 283. Data: 2015-04-21 10:50:54
    Od: "Wickolo" <3...@j...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

    > Tak przez analogię:
    > -na ileś tam rozbitych na drzewie przypada jeden debil
    > -na ileś tam pękniętych prezerwatyw poczyna się jeden Wickolo
    > Jacek

    Zdecydowana większość kierowców rozbitych na drzewie to debile.
    Na ileś tam pękniętych prezerwatyw poczyna się jeden Jacek,
    mający trudności z rozumieniem otaczającego świata.
    Niestety, w dobie AIDS jest zwiększona ilość Jacków.

  • 284. Data: 2015-04-21 12:23:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Sun, 19 Apr 2015 11:57:55 +0200, J.F. napisał(a):
    >A moze postawic bariery zamiast wycinac drzewa? Drzewo jest dobrem
    >samym w
    >sobie.

    Drzewo jest dobrem, ale nie musi stac pol metra od jezdni.

    I o to wlasnie chodzi - o odwazna decyzje, ze nie - bliskie pobocze to
    nie jest miejsce na drzewa, chocby nie wiadomo jak zieloni
    protestowali.
    Zalezy im - prosze bardzo, niech namowia rolnika do sprzedazy paru
    metrow pola.

    J.

  • 285. Data: 2015-04-21 14:45:31
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Wickolo" wrote in message news:mh1kft$ko0$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    >>> twoim (z tobą jako kierowcą) i gdyby akurat na miejscu pasażera

    > Ja nie przypieprzę w drzewo jeżeli drzewo wcześniej wyeliminuje debila
    > kierowcę,
    > na co jest bardzo duże prawdopodobieństwo.

    Jasssne... bo debile tylko sami w drzewa walą, a nie w sąsiednie samochody.
    Powiedz to dzieciom mojego kumpla, który po staranowaniu przez
    wyprzedzającego na trzeciego debila wpadł na drzewo.

    --
    Axel

  • 286. Data: 2015-04-21 15:07:32
    Temat: Re: w końcu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2015 19:18:55 +0200, janusz_k napisał(a):

    > . Drzew nie trzeba, sami się wykończymy.

    Słusznie waść prawisz! :) Ale temu co wyprzedzał kolumnę na pewno jazda
    sprawiała radość :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 287. Data: 2015-04-21 21:14:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > protestowali.
    > Zalezy im - prosze bardzo, niech namowia rolnika do sprzedazy paru

    przebudujmy od razu wszystkie drogi na autostrady.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 288. Data: 2015-04-21 21:17:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-21 o 07:04, Shrek pisze:
    (...)

    Pokonałeś mnie doświadczeniem...

    --
    MN

  • 289. Data: 2015-04-21 21:19:22
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-04-21 o 10:50, Wickolo pisze:

    > Na ileś tam pękniętych prezerwatyw poczyna się jeden ....
    Waszmość jesteś oryginalny, jak chińskie trampki "marki" Odidos
    Jacek

  • 290. Data: 2015-04-21 22:27:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-21 21:17, Marcin N wrote: