  • 61. Data: 2017-11-18 18:30:18
    Temat: Re: więzienie za cofanie licznika
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2017 o 21:04 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Kilkadziesiąt używanych aut już kupowałem i przebieg był ostatnim
    > elementem którym się interesowałem

    Nie lepiej kupować nowe z salonu co 7-10 lat?

    TG

  • 62. Data: 2017-11-18 19:58:27
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Nie lepiej kupować nowe z salonu co 7-10 lat?

    nie każdego na to stać, a jak już stać, to stoisz przed wyborem: taczkę
    prosto z salonu czy jednak coś wygodniejszego używanego...
    Dlatego też nie kupiłem jeszcze nowego samochodu i pewnie jeszcze długo
    nie kupię

    Łukasz

  • 63. Data: 2017-11-18 23:22:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 listopada 2017 15:37:17 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Kilkadziesiat aut kupowales dla siebie albo rodziny. Wez nie pierdol bo nikt nie
    uwierzy ze masz taka duza rodzine.

    Pomyłka oczywiście- kilkanaście miało być.

  • 64. Data: 2017-11-18 23:30:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 listopada 2017 18:30:37 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Nie lepiej kupować nowe z salonu co 7-10 lat?

    Kilkanaście miało być
    A dlaczego nie nowe z salonu?
    Bo nijak mi sie to nie kalkuluje

  • 65. Data: 2017-11-19 13:33:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2017 o 19:58 ddddddddddddd <d...@f...pl> pisze:

> [...]
    > prosto z salonu czy jednak coś wygodniejszego używanego...
    > Dlatego też nie kupiłem jeszcze nowego samochodu i pewnie jeszcze długo

    Kupisz nowy, jak nie masz pecha to zazwyczaj przez 5-7 lat masz całkowity
    spokój. Nowy nie musi oznaczać 100kpln - za 40-50k też można mieć
    przyzwoity samochód z 5,7 letnią gwarancją.
    Po tych 5-7 latach sprzedajesz go jako "pierwszy właściciel" - jakieś
    10-20% jeszcze możesz odzyskać.

    TG

  • 66. Data: 2017-11-19 13:35:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2017 o 23:30 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Kilkanaście miało być
    > A dlaczego nie nowe z salonu?
    > Bo nijak mi sie to nie kalkuluje

    Jak kilkanaście to trochę "inna optyka" - myślałem, że tłuczesz kilometry
    i co pół roku kupujesz "nówkę sztukę od dziadka" co by kolejne 50kkm
    zrobiła bez inwestycji.

    TG

  • 67. Data: 2017-11-19 18:11:46
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    > mieć przyzwoity samochód z 5,7 letnią gwarancją.
    > Po tych 5-7 latach sprzedajesz go jako "pierwszy właściciel" - jakieś

    to przecież mówię, za 40 tys. możesz mieć taczkę albo coś lepszego ;)
    Miałem raz 3-letnią Octavie II - sprzedałem ją i za połowę jej ceny
    sprzedaży kupiłem e39 530d (tzn. kupiłem za 10.000, ale od razu ponad
    5000zł włożyłem w przygotowanie do jazdy) - dużo lepszy samochód. Nie
    sądzę żeby auto za 40-50.000 dawało lepszy komfort niż ta Octavia (która
    nowa kosztowała pewnie ok. 70.000), a lepszym jej zamiennikiem jest
    stary szrot za 15.000zł...
    No a za 50.000 to już można mieć fajne używane auto...

    Łukasz

  • 68. Data: 2017-11-19 18:23:21
    Temat: Re: wiezienie. przestaną rządzić.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-18 o 16:54, Antoni pisze:

    > Tak będzie gdy zwolenników Unii Europejskiej będzie więcej
    > niż przeciwników i przestaną rządzić tacy jak Orban lub
    > podobne PiSdziaki.

    I wszelkie decyzje, które mają bez szemrania wykonać wschodnie
    prowincje, będą zapadać w Berlinie.

  • 69. Data: 2017-11-19 20:27:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-17 o 08:56, sirapacz pisze:

    > Nie wiem jak często liczniki padają ale jestem w stanie wyobrazić sobie
    > sytuację wymiany komputera na nowy (a w niektórych autach tam też jest
    > zapisywany przebieg). I co wtedy?

    I wtedy legalną robotę będą mieli ustawiacze liczników, wpisując do
    nowego taki przebieg jaki był na popsutym.

  • 70. Data: 2017-11-19 20:57:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Nov 2017 12:10:36 -0800 (PST), Kris napisał(a):
    > Ale z ciekawości- jak na wstecznym jade do licznik do tyłu kręci? Bo
    > nie miałem okazji sprawdzić

    Musze kiedys sprawdzic, ale IMO - te wspolczesne maja impulsator
    elektryczny w skrzyni i on w obie strony impulsuje tak samo.

    Stare na linke sie cofaly.

    J.