  • 11. Data: 2014-10-06 14:38:24
    Temat: Re: wybór dysku - HDD, czy SSD, a może HDD+SSD
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2014-10-06 10:25, Chris pisze:

    > A kupiłeś licencję :)

    Ja - nie, ja nie potrzebuję. :)

  • 12. Data: 2014-10-06 14:49:40
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2014-10-06 o 14:38, RD pisze:

    > Ja - nie, ja nie potrzebuję. :)

    To nie było przecież pytanie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 13. Data: 2014-10-06 14:56:17
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 06 Oct 2014 14:38:14 +0200, RD napisał(a):

    > Chyba gdzieś Ci uciekło, że nikt nie napisał, że PS jest piracki.
    > Przemyśl jeszcze raz to wszystko i może wtedy zauważysz, dlaczego pytam,
    > czy coś jest w tym dziwnego, że kogoś stać na Photoshopa, a na dyski już
    > nie. :)

    Wiesz, wszystko jest mozliwe. Takze to, ze emeryt kupil sobie PS za 3
    emerytury, zeby usuwac czerwone oczy z fotek robionych za pomoca 4Mpix
    malpki na urodzinach wnuczki. Spoko. Ale my to jestesmy powazni.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 14. Data: 2014-10-06 15:42:53
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 6 Oct 2014 14:56:17 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Wiesz, wszystko jest mozliwe. Takze to, ze emeryt kupil sobie PS za 3
    > emerytury, zeby usuwac czerwone oczy z fotek robionych za pomoca 4Mpix
    > malpki na urodzinach wnuczki. Spoko. Ale my to jestesmy powazni.

    Wiesz - tak robiąc trochę za advocatus diaboli - skąd pewność, że nie jest
    tu mowa o Photoshop Elements? :)

    [ Gdyby wybory mogły cokolwiek zmieniać, już dawno by ich zakazano. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 15. Data: 2014-10-06 21:48:51
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 6 Oct 2014 15:42:53 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Wiesz - tak robiąc trochę za advocatus diaboli - skąd pewność, że nie jest
    > tu mowa o Photoshop Elements? :)

    Znikad... lub z zyciowego doswiadczenia ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 16. Data: 2014-10-06 22:32:29
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    > Wiesz - tak robiąc trochę za advocatus diaboli - skąd pewność, że nie jest
    > tu mowa o Photoshop Elements? :)

    Albo o wersji dla studentów (trzeciego wieku)? ;)

  • 17. Data: 2014-10-06 22:59:03
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/6/2014 3:48 PM, R.e.m.e.K wrote:

    > Znikad... lub z zyciowego doswiadczenia ;-)

    skoro twoje życiowe doświadczenie podpowiada ci, że nieznana ci osoba
    jest złodziejem/piratem, to ja ci bardzo współczuję, twoich
    dotychczasowych kontaktów z ludźmi.
    http://www.techspot.com/downloads/3689-adobe-photosh
    op-cs2.html
    <rs>

  • 18. Data: 2014-10-06 23:24:32
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 06 Oct 2014 16:59:03 -0400, rs napisał(a):

    > skoro twoje życiowe doświadczenie podpowiada ci, że nieznana ci osoba
    > jest złodziejem/piratem, to ja ci bardzo współczuję, twoich
    > dotychczasowych kontaktów z ludźmi.

    Nic nie poradze, w takim kraju zyje.

    > http://www.techspot.com/downloads/3689-adobe-photosh
    op-cs2.html

    Nie wiem co to za serwis, ale aferka z CS2 byla z dwa lata temu i Adobe
    zdementowalo informacje, ze to jest freeware. Opublikowali linki poniewaz
    wylaczyli serwery updatujace i zeby klientow z licencjami nie zostawic z
    reka w nocniku udostepnili im te wersje. Tym samym poinformowali, ze nie
    jest to do dowolnego uzytku dla wszystkich, lecz trzeba sie wylegitymowac
    licencja.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 19. Data: 2014-10-06 23:44:13
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    > skoro twoje życiowe doświadczenie podpowiada ci, że nieznana ci osoba
    > jest złodziejem/piratem, to ja ci bardzo współczuję, twoich
> [...]

    A uważasz, że ta wersja jest darmowa, ponieważ?
    Z tego co pamiętam (przez internety przeszła burza na początku 2013r.,
    ale jednak pamięć już nie ta), to Adobe udostępniło tę wersję i numery
    seryjne, bo wyłączyli serwery autoryzacyjne i nie chcieli odcinać
    _legalnych_ użytkowników od programu. Jednak wciąż, aby legalnie używać tej
    wersji, trzeba mieć licencję. Inaczej niczym to się nie różni od
    ściągnięcia jej z torrentów.

  • 20. Data: 2014-10-07 00:05:26
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2014-10-06 14:56, R.e.m.e.K pisze:

    > Wiesz, wszystko jest mozliwe. Takze to, ze emeryt kupil sobie PS za 3
    > emerytury, zeby usuwac czerwone oczy z fotek robionych za pomoca 4Mpix
    > malpki na urodzinach wnuczki. Spoko. Ale my to jestesmy powazni.

    Takie wycieczki są nie na miejscu. Grupa na pewno nie jest adresatem
    opisywania własnych, czy znanych sobie ludzi, sytuacji życiowych.
    Acha i nikt nie stwierdził, że emeryt.
    Szanuj się trochę na przyszłość, jeśli chcesz być poważny.