eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyza chwile nie zaplacimy juz mpay-em ani mobiletem za parking w Warszawie › Re: za chwile nie zaplacimy juz mpay-em ani mobiletem za parking w Warszawie
  • Data: 2011-11-15 15:12:14
    Temat: Re: za chwile nie zaplacimy juz mpay-em ani mobiletem za parking w Warszawie
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-15 14:52, Grejon pisze:

    > Ale tylko jak poruszasz się na co dzień jednym samochodem.

    No nie do końca, pod warunkiem że na wszystkich samochodach masz nalepki
    w wersji z numerami. Wtedy bez problemu możesz kodem bezpośrednio do
    nich się odwoływać, bez przełączania aktywnego samochodu, co faktycznie
    jest klopotliwe. Zamiast *145*221# wprowadzasz *145*221numer_nalepki# i
    opłacasz daną nalepkę, bez względu na to czy to aktualnie aktywny
    samochód. Kiedyś przez przypadek odkryłem też, że można w ten sposób
    opłacić ze swojego konta mpay auto którego nie ma się na liście "swoich"
    samochodów.

    Mpay naprawdę jest wygodny i przede wszystkim uniwersalny i wykluczenie
    go to duży błąd. Jak mi na mpayu zabraknie środków to w 10 sekund mogę
    bez prowizji doładować konto kartą Mastercard. Inni takiej opcji nie
    oferują.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: