    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?
    Date: Sat, 25 Nov 2017 19:41:04 +0100

    W dniu 2017-11-25 o 09:53, Trefniś pisze:

    > :)
    > Animka próbuje rozruszać zamierającą grupę - chwała jej!
    Grupa wcale nie zamiera. Ludzie piszą.

    > To jest pierwszy program, który stosuję przy każdej analizie
    > zachowania systemu.
    > Bo mam go zawsze przy sobie i w dowolnym systemie, u kogokolwiek,
    > wystarczy mi eksplorator i mysz :)
    >
    > Na podstawie jego wskazań znacznie łatwiej jest podjąć dalsze kroki -
    > czy naprawcze, czy dalszej analizy innymi narzędziami.
    > Program jest "portable", czyli nie wymaga żadnej instalacji - według
    > ciebie skopiowanie paru plików to instalacja? Ciekawe...
    Może wypakowanie do folderu. Nie wien zreszą w jakim formacie miales ten
    plik.
    > Program od razu "gada" w języku systemu - to oznacza, że ktoś
    > prawidłowo zainstalował ci Windows.
    Ktoś Ci Windows instalował?
    Mój Windows jest w języku polskim i w takim gadam.

    > Okno programu pojawia się po stronie _lewej_ - może narzekasz na okno
    > innego programu?
    Okno to nie problem. Ja miałam pasek. Dosyć szeroki i moglam go
    umiejscowić z prawej, czy z lewej, czy na dole, czy na górze ekranu
    monitora. To była chyba najnowsza wersja programiku. Być może Ty masz
    starszą (ale to nie ważne).
    > Zresztą nawet jeśli - możesz tak wpłynąć na zachowanie programu, że
    > żadne okienko przeszkadzać ci nie będzie.
    > Chyba, że przeszkadza ci dokładnie wszystko - są tacy użytkownicy,
    > którzy oddychają z ulgą dopiero po wyłączeniu komputera - podobnie
    > otoczenie.
    Gdybym miała 24 albo 32 calowy monitor to by mnie to nie przeszkadzało,
    a program musi być na wierzchu, żeby bylo widać co się w danej chwili
    dzieje.
    Nic niepokojącego się nie działo i z ulgą odinstalowałam program.

    > EOD

    Nie EOD, tylko miałeś napisać, a nie napisałeś co czy jaki proces
    naprawileś dzięki temu programikowi.

    --
    animka