  • 51. Data: 2015-07-19 19:45:25
    Temat: Re: zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wiwo" mo89ea$jri$...@n...news.atman.pl

    > To założ sobie kartę wirtualną, np. BZ WBK. Karta działa jako
    > prepaid. Ile na nią wlejesz, tyle z niej wykorzystasz. Może mniej wygodne, ale jak
    masz lęki przy korzystaniu z tradycyjnej, to
    > jakoś przebolejesz tą małą niedogodność.

    Jakikolwiek rachunek z debetówką -- przed transakcją można
    wlać mniej więcej tyle, ile trzeba, następnie wylać resztę.

    (jeśli: założysz rachunek dzięki banerom z mojej strony
    i podasz czas oraz datę kliknięcia w baner i złożenia formularza
    i podasz numer swego złotówkowego konta w polskim banku
    i ja dostanę stosowną zapłatę za polecenie konta Tobie
    bezzwłocznie odeślę Tobie połowę swego zarobku)

    Płacąc Chińczykom złotówkami, trudno skalkulować dokładną
    wartość transakcji -- u mnie z tego powodu powstawały debety.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2015-07-27 13:30:04
    Od: bufi <b...@l...com>

    Dnia 14.07.2015 PlaMa <m...@w...pel> napisał/a:

    > Kup na aliexpress, dx, gearbest, pandawill i nie daj się ru***ć jakimś
    > podludziom z allegro co świadczą tylko pośrednictwo zamawiania.

    Ale po co tyle jadu? Jak ktos nie potrafi sie zalogowac do Ali i zamowic
    sobie cos, to kupuje od sprzedawcy z allegro. Proste.

    Posrednictwo to nie jakas zbrodnia. Jesli kupujacy nie umie sobie sam
    kupic, to go rucha posrednik i jeszcze z tego niezly sos jest :)

  • 53. Data: 2015-07-31 22:47:26
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-07-27 o 13:30, bufi pisze:

> [...]
    > Posrednictwo to nie jakas zbrodnia. Jesli kupujacy nie umie sobie sam
    > kupic, to go rucha posrednik i jeszcze z tego niezly sos jest :)

    Bo to jest oszustwo i tyle a mnie osobiście krew zalewa jak coś próbuję
    kupić na allegro i muszę przetrzepać pieldyriard gównoofert zanim dojdę
    do ogłoszeń z Polski. Allegro jest współwinne tej sytuacji oczywiście.

  • 54. Data: 2015-08-01 19:37:16
    Od: bufi <b...@l...com>

    Dnia 31.07.2015 PlaMa <m...@w...pel> napisał/a:

    > Bo to jest oszustwo i tyle a mnie osobiście krew zalewa jak coś próbuję
    > kupić na allegro i muszę przetrzepać pieldyriard gównoofert zanim dojdę
    > do ogłoszeń z Polski. Allegro jest współwinne tej sytuacji oczywiście.

    Ale jakie oszustwo?
    I po jakiego grzyba kupujesz cos, 2x drozsze z alledrogo, meczysz
    sie z poszukiwaniem oferty i jeszcze płaczesz, jak to samo mozesz miec,
    szybciej, pewniej bezposrednio z Chin. A jeszcze jak platnosc paypalem
    to w ogole bajka. Przeciez to jest dokladnie ten sam towar z tego samego
    źródła.

  • 55. Data: 2015-08-02 14:53:38
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-08-01 o 19:37, bufi pisze:

    > Ale jakie oszustwo?

    Zwykłe i normalne oszustwo.
    Widzisz w tych aukcjach, że to oferta pośrednictwa? Albo ta informacja
    poukrywana jest w "O Mnie" albo gdzieś po bokach aukcji małą czcionką.

> [...]
    > szybciej, pewniej bezposrednio z Chin. A jeszcze jak platnosc paypalem
    > to w ogole bajka. Przeciez to jest dokladnie ten sam towar z tego samego

    bo jak potrzebuję jakiegoś gówienka za 5 dolców w miarę szybko to wole
    przepłacić 2x i kupić w Polsce (słowo klucz) na alledrogo niż czekać 2
    tygodnie.

    Jak się nie śpieszyłem lub była znacząca różnica w cenie to brałem z ali
    czy innych pand, gearów itp.

  • 56. Data: 2015-08-02 16:05:01
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-07-16 o 14:47, marfi pisze:

    > Mam dostęp do google:
    > https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/ekarta-wirtu
    alna/

    Kup sobie kartę prepaid BZWBK na allegro, kosztuje chyba 20 zł i ma
    ważność dosyć długo. Sam tak płaciłem kilkanaście razy na ali. A już
    najlepiej kupić od razu kartę rozliczaną w $. Oszczędza się wtedy na
    przewalutowaniach. Wszystko opisane na telchina.pl. Czytać.

  • 57. Data: 2015-09-10 10:53:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jul 2015 15:49:33 +0200, w <X...@l...net>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Zwykły MasterCard z limitem powiedzmy 5000zł. Wycofuję kasę. Robię sam
    > sobie przelew na 4000zł a za pozostały tysiąc kupuje coś na ali.
    >
    > Przychodzi obciążenie powiedzmy na 3000zł system to odrzuca
    > czy mam na karcie -2000zł w plecy?

    Masz na karcie -2000zł.
    Przed obciążeniem chroni najwyżej likwidacja karty :)

  • 58. Data: 2015-09-10 10:54:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Jul 2015 14:49:11 +0200, w
    <55a7a84f$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>, "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Wed, 15 Jul 2015 09:38:45 +0200, w
    > <n...@4...com>, dizel <x...@x...xx>

    > To nie jest karta debetowa ani kredytowa - gdy brak środków nie da się
    > zapłacić.

    Nie przejdzie autoryzacja na kwotę X, gdy X jest większe od stanu rachunku.
    Obciążenie przejdzie.

  • 59. Data: 2015-09-10 11:31:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Wed, 15 Jul 2015 15:49:33 +0200, w
    <X...@l...net>,

    >Masz na karcie -2000zł.
    >Przed obciążeniem chroni najwyżej likwidacja karty :)

    To nie takie proste.
    Karta jak rozumiem kredytowa ?
    Bank nie powinien autoryzowac tranzakcji przekraczajacych limit.

    I w sklepach nie autoryzuje, ale moze na ali czy tam w USA zasady sa
    inne.

    Problemem moze byc tylko zablokowanie tego limitu - przelew do siebie
    4000 kosztuje.
    Debetowka czy prepaid bylaby tu lepsza ... albo wlasnie wirtualna.

    J.

  • 60. Data: 2015-09-10 13:20:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Sep 2015 10:54:49 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > Nie przejdzie autoryzacja na kwotę X, gdy X jest większe od stanu
    > rachunku.
    > Obciążenie przejdzie.

    Obciążenie bez autoryzacji??

    --