  • 11. Data: 2014-05-14 09:07:18
    Temat: Re: zamglawiacz sadowniczy
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 14.05.2014 08:58, Czesław Wiśniak wrote:

    > Ostatnio rzad wpadl na pomysl likwidacji bramek, ale zapomnial, ze juz
    > sa podpisane umowy na ich budowe hehehe.

    Ale to tylko 8 baniek kary z budzetu, wiec zaplaci pan, pani i tamci
    panstwo.

    o ukaraniu za niegospodarnosc mowy nie bedzie

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 12. Data: 2014-05-14 10:10:01
    Od: olaboga <o...@c...pl>

    W dniu 2014-05-14 08:58, Czesław Wiśniak pisze:

    > ROTFL owszem Szyszko dokonywal roznych cudow gdy zaczynal orientowac
    > sie, ze droga klasy S moze zbyt blisko przebiegac od jego posiadlosci,
    > ale dlaczego takie same ekrany byly stawiane przez kolejne 7 lat ? Tego
    > nie raczyles zauwazyc. Przeciez to pozniej wybudowano "siec autostrad".
    > Na samej A2 Łodz- Wawa na ekrany wydano 200 baniek. Moze sprobuj jakos
    > to usprawiedliwic jak te blyski z fotoradarow :)
    > Ostatnio rzad wpadl na pomysl likwidacji bramek, ale zapomnial, ze juz
    > sa podpisane umowy na ich budowe hehehe.

    O niczym nie zapomniał, znając życie w przetargu wygrała zaniżona oferta
    bo i tak wiedzieli że temat upadnie. Wiec teraz ktoś się zastanawia
    kiedy przeprowadzi się do nowej wypasionej chaty w jakiejś atrakcyjnej
    lokalizacji, wybudowanej w podzięce przez tych co przytulili te 8mln.

  • 13. Data: 2014-05-14 10:49:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 May 2014 08:58:49 +0200, Czesław Wiśniak

    > ROTFL owszem Szyszko dokonywal roznych cudow

    Dziękuję za potwierdzenie.

    > gdy zaczynal orientowac sie, ze droga klasy S
    > moze zbyt blisko przebiegac od jego posiadlosci,

    Gdzie ta jego "posiadłość" jest?

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2014-05-14 11:46:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-14 08:58, Czesław Wiśniak pisze:
    dlaczego takie same ekrany byly stawiane przez kolejne 7 lat ? Tego
    > nie raczyles zauwazyc.

    Bo to jest jedynie słuszna wersja prawdy.
    Przecież 7 lat to zbyt mało żeby coś zrobić. My tu operujemy dekadami ;-)
    Tak wiem... Nic nie mogę, taka umowa... bezwładność urzędnicza...
    Może rura zmięknie jak się okaże że są ofiary przez ekrany.

  • 15. Data: 2014-05-14 11:58:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 May 2014 11:46:38 +0200, z

    > Bo to jest jedynie słuszna wersja prawdy.

    Jest druga wersja tej prawdy? Ktoś się pod Szyszko podszył w momencie
    podpisywania tego bubla prawnego? Może jakaś zła, wredna wtyka papier
    podsuneła?

    > Przecież 7 lat to zbyt mało żeby coś zrobić.

    Zmieniono normy w 2012, wiesz? Oczywiście, to i tak późno, ale nie musisz
    odrazu zakłamywać rzeczywistości.

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2014-05-14 12:36:16
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 13/05/2014 18:51, Malpy i Delfiny wrote:

    > Bo byla mgla :D
    >
    > /bo zamglawiacz nie jest na drodze tylko w sadach kolo drogi,
    > niekoniecznie 50 m od drogi/

    A niechby sobie był 10m albo i 1000m od drogi. Co to ma do rzeczy?
    To mi przypomina podobną sytuację w UK gdzieś sprzed roku góra dwóch
    lat. Po podobnym wypadku doszukiwali się przyczyny powstania mgły w
    fajerwerkach puszczanych w trakcie jakiegoś tam festynu i AFAIR czepiali
    się organizatorów.
    Ja się pytam q*a, to teraz jak chcę odpalić petardę w ogrodzie, czy też
    spryskać jabłoń, to mam przewidzeć "efekt motyla" i czy nie spowoduję
    tym kataklizmu, powiedzmy, w Chinach? Czy to zasmarkany obowiązek
    kierowcy uważać bez względu na to skąd ta mgła się wzięła?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 17. Data: 2014-05-14 12:57:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-14 11:58, Myjk pisze:
    > Zmieniono normy w 2012, wiesz? Oczywiście, to i tak późno, ale nie musisz
    > odrazu zakłamywać rzeczywistości.

    Dlaczego zmieniono normy tak późno skoro do władzy dorwali się
    profesjonaliści. Co stało na przeszkodzie żeby szast prast naprawić
    głupotę poprzedniego ministra (z tym przecież się wszyscy tu zgadzamy)
    Dlaczego??? Logiczny powód poproszę.

  • 18. Data: 2014-05-14 13:00:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 May 2014 12:57:23 +0200, z

    > Co stało na przeszkodzie żeby szast prast naprawić
    > głupotę poprzedniego ministra (z tym przecież się
    > wszyscy tu zgadzamy) Dlaczego???

    Zapytaj się następcy(ów) Szyszko.
    *hint* to nie ja. :P

    > Logiczny powód poproszę.

    Tymczasem może podasz logiczny powód dla którego KŁAMIESZ w swoich
    wypowiedziach i jednocześnie mi zarzucasz "manipulację" (choć nic takiego
    miejsca nie miało)?

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2014-05-14 15:07:50
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2014-05-14 12:36, Michal Lukasik pisze:

    > A niechby sobie był 10m albo i 1000m od drogi. Co to ma do rzeczy?

    PoRD:
    Art. 3.

    1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani
    zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność,
    unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie
    bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
    związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
    kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie.

    2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do osoby znajdującej się w
    pobliżu drogi, jeżeli jej zachowanie mogłoby pociągnąć za sobą skutki, o
    których mowa w tym przepisie.

    Tyle "do rzeczy"

    --
    RomanS
    ___________________

  • 20. Data: 2014-05-14 16:04:31
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Zapytaj się następcy(ów) Szyszko.
    > *hint* to nie ja. :P

    No to napisz z laski swojej, ze to nie tylko wina cwaniaka Szyszki, a
    rowniez nastepcow ktorzy dobrze wiedzieli, ze wszystkie przyszle inwestycje
    skoncza sie stawianiem ekranow na polach i pojda na to setki milionow zl.
    Oczywiscie jezeli jestes ograniczony to ci wybaczam, ale urzedasom juz nie z
    wiadomych powodow.

    > Tymczasem może podasz logiczny powód dla którego KŁAMIESZ w swoich
    > wypowiedziach i jednocześnie mi zarzucasz "manipulację" (choć nic takiego
    > miejsca nie miało)?

    Naucz sie odpowiadac na pytania a dopiero potem sciemniaj.