  • 21. Data: 2014-05-14 16:39:22
    Temat: Re: zamglawiacz sadowniczy
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 14/05/2014 14:07, Roman Stachowiak wrote:

    > 2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do osoby znajdującej się w
    > pobliżu drogi, jeżeli jej zachowanie mogłoby pociągnąć za sobą skutki, o
    > których mowa w tym przepisie.
    >
    > Tyle "do rzeczy"

    No właśnie, żadnych konkretów.
    Ile to jest "w pobliżu"? 1, 5, a może 1000m?
    Ponadto drzewa spryskać trzeba, a gdzie "drwa rąbią to i lecą wióry",
    sorry, ale trochę mgły to nie zamach i w żadnym wypadku brak "szczgólnej
    ostrożności" ze strony spryskujących (zakładając, że w ogóle ma to jakiś
    związek).
    Tak naprawdę to samą swoją obecnością mogę kogoś narazić na
    niebezpieczeństwo bo np. jakiś "cymbał" się na mnie zagapi bo wydawało
    mu się, że mnie skądś zna i wjedzie np. w przystanek. Co wtedy? Paranoja.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 22. Data: 2014-05-14 17:39:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 May 2014, Roman Stachowiak wrote:

    > PoRD:
    > Art. 3.
    [...]
    > 2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio
    > do osoby
    ^^^^^^^^
    ^^^^^^^^

    > znajdującej się w pobliżu drogi,
    > jeżeli jej zachowanie mogłoby pociągnąć za sobą skutki, o których mowa
    > w tym przepisie.

    Dla ustalenia uwagi.
    Jeśli więc zamgławiacz jest włączany elektropstryczkiem włączanym
    via net przez operatora znajdującego się w pałacu kultury (wiem, złe
    miejsce, 2000 nadajników/zakłócaczy w bezpośrednim sąsiedztwie),
    to *OSOBA* nie znajduje się "w pobliżu", takoż w przypadku automatu
    włączającego się przy +2, więc przepis (takiego) zdarzenia NIE DOTYCZY.
    Zgadza się?
    Ratio legis implikuje więc bezpośrednie oddziaływanie OSOBY.

    > Tyle "do rzeczy"

    No mam wątpliwości. W tym rzecz.
    Co do zapodanego przepisu rzecz jasna :)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2014-05-14 23:17:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 May 2014 16:04:31 +0200, Czesław Wiśniak

    > No to napisz z laski swojej, ze to nie tylko wina cwaniaka Szyszki

    ROTFL Czyją jest winą, pytam ponownie, że ta ustawa w ogóle _weszła_ w
    życie i potem trzeba było się z tym p*ić żeby to odkręcić? To niestety nie
    taka prosta sprawa jak "zielone strzałki" na prawoskręcie.

    > Oczywiscie jezeli jestes ograniczony to ci wybaczam,
    > ale urzedasom juz nie z wiadomych powodow.

    Jakiś ty wspaniałomyślny!

    > Naucz sie odpowiadac na pytania a dopiero potem sciemniaj.

    Ojej, odezwał się Czesio co w galoty kleksa popuścił po tym jak pierdnął o
    "posiadłości" Szyszko, i teraz ściemnia nie potrafiąc odpowiedzieć na
    proste pytanie, bo zwyczajnie nie wie gdzie ta "posiadłość" jest. Gdyby
    cwaniak Czesiu wiedział, to by takiego smroda nie puścił, bo wiedziałby
    jednocześnie, że ten temat to akurat była zwykła medialna nagonka -- i nie
    mogła mieć wpływu na jego decyzję o wprowadzeniu ustawy o ekranach,
    ponieważ "Ska" miała biec _najbliżej_ w odległości 4km od jego
    "posiadłości". Czesiu, dawno dało się zauważyć, że łykasz wszystko co ci
    podrzucą w mediach (niezależnych też) -- ale z łaski swojej nie rzygaj tym
    na innych.

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2014-05-15 13:52:09
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > ROTFL Czyją jest winą, pytam ponownie, że ta ustawa w ogóle _weszła_ w

    Czyja jest wina, ze ustawa przeszla to masz w odpowiedziach wyzej. Po co
    znowu ta sciema i odwracanie uwagi ?

    > życie i potem trzeba było się z tym p*ić żeby to odkręcić? To niestety nie
    > taka prosta sprawa jak "zielone strzałki" na prawoskręcie.

    No nie taka prosta :) Pierdolili sie 6 lat, zeby to potem ogarnac w gora 2
    miesiace.
    Skonczyla sie prawie budowa szybkich drog i sie ockneli.
    Ty to chyba powinienes zostac rzecznikiem tego rzadu hehehehe

> [...]
    > podrzucą w mediach (niezależnych też) -- ale z łaski swojej nie rzygaj tym

    Czlowieku pisalem juz, ze zylka ci pekniez z tych nerwow. Wez cos na
    uspokojenie.
    "w galoty kleksa smroda nie puścił nie rzygaj "
    Coz za elokwencja hehehe, a w przypadku cudow Szyszki to mialem na mysli
    odsuwanie obwodnicy na wschod:
    http://www.halinow.pl/files/135/45dac8c69eda9/Rezcpo
    spolita,%204%20kwietnia%202007r..pdf
    .... ale skoro juz przy tym jestesmy to moze jednak pospekulujemy i napisz,
    ktory wariant tej drogi mial przechodzic 4km od jego domu no i gdzie jest
    ten jego dom ? Tylko nie zrob z siebie glupa jak z tymi blyskami :)

  • 25. Data: 2014-05-15 22:27:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 May 2014 13:52:09 +0200, Czesław Wiśniak

    > Czyja jest wina, ze ustawa przeszla to masz w odpowiedziach wyzej.
    > Po co znowu ta sciema i odwracanie uwagi ?

    Szyszko wprowadził ustawę, która strzeliła nas wszystkich nieźle po
    kieszeni i to jest FAKT. Podobno nie miał złych zamiarów, ale jak to w
    przypadku polityków (większości, o ile nie wszystkich), wyszło jak zwykle.
    Reszta to już konsekwencje tego babola i bierność jego następców i to też
    jest FAKT tak oczywisty, że bardziej się nie da tego podkreślić. NAginałeś
    rzeczywistość, z głupoty albo z niewiedzy i to też jest FAKT.

    > Czlowieku pisalem juz, ze zylka ci pekniez z tych nerwow.
    > Wez cos na uspokojenie.

    Nie z takimi trollami jak ty miałem do czynienia, więc sobie nie schlebiaj.
    :>

    > a w przypadku cudow Szyszki to mialem na mysli
    > odsuwanie obwodnicy na wschod:
    > http://www.halinow.pl/files/135/45dac8c69eda9/Rezcpo
    spolita,%204%20kwietnia%202007r..pdf

    Wiem doskonale o czym pisałeś, więc się nie gimnastykuj bo przepukliny
    dostaniesz. Problem jest w tym, że ty nie wiesz o czym pisałeś, a zapytany
    o ten szczegół wyjaśniający sytuację, kota odwróciłeś ogonem i się
    podnieciłeś. Ale oboje wiemy, że w dupie byłeś, gówno widziałeś i to znowu
    w zupełności wystarczy.

    > .... ale skoro juz przy tym jestesmy to moze jednak pospekulujemy
    > i napisz, ktory wariant tej drogi mial przechodzic 4km
    > od jego domu no i gdzie jest ten jego dom ?

    Ojeju, bidaczku, nie dało się tego wyczytać w bełkocie "prasowym" po którym
    wyprułeś z siebie te rewelacje? Nie dosyć że z ciebie troll śmierdzący na
    kilometr, to jeszcze lamer do tego. :>

    > Tylko nie zrob z siebie glupa jak z tymi blyskami :)

    Nie mam się co obawiać przy tobie. :)

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2014-05-15 23:09:14
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Reszta to już konsekwencje tego babola i bierność jego następców i to też
    > jest FAKT tak oczywisty, że bardziej się nie da tego podkreślić.

    Brawo miszczu :)

    > NAginałeś
    > rzeczywistość, z głupoty albo z niewiedzy i to też jest FAKT.

    Nic nie musialem naginac bo sam sie do tej rzeczywistosci sieroto wyzej
    przyznales.

    > Nie z takimi trollami jak ty miałem do czynienia, więc sobie nie
    > schlebiaj.
    > :>

    Wiekszego trolla od ciebie to tu chyba nigdy nie bylo. Zamiast merytoryki
    Caps Lock.

    > Wiem doskonale o czym pisałeś,

    Wiesz tyle co zjesz

> [...]
    > którym
    > wyprułeś z siebie te rewelacje? Nie dosyć że z ciebie troll śmierdzący na

    Uhuhuhuhu jaki pyskacz. Znowu zamiast odpowiedziec na pytanie piane z pyska
    toczysz, a moze uwazasz, ze twoj belkot z glowy lepszy niz "prasowy" ?
    Myjk umyj buzie :)

    > Nie mam się co obawiać przy tobie. :)

    Po dziecinnym blefie z blyskami i dowodami jestes kompletnie niewiarygodny !
    To cie tak zabolalo, ze zachowujesz sie jak dzikus ?
    Zobacz jakie posmiewisko z siebie robisz.
    PLONK

  • 27. Data: 2014-05-15 23:24:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 May 2014 23:09:14 +0200, Czesław Wiśniak

    > PLONK

    Miętka pyta. :D

    --
    Pozdor Myjk