  • 1. Data: 2014-04-24 15:01:48
    Temat: zatrzask (zacisk) blokujący HDD
    Od: Gil <G...@g...pl>

    Zaginął mi zatrzask blokujący HDD (jeden z pary) ColerMaster.
    Czyli ta listewka, która przykłada sie do boku HDD przed wsunięciem do
    celi obudowy.
    Nie wiecie, gdzie taki detal można kupic, bo źle to wygląda.

  • 2. Data: 2014-04-24 22:19:27
    Temat: Re: zatrzask (zacisk) blokuj?cy HDD
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-24 15:01, Gil pisze:
> [...]
    > celi obudowy.
    > Nie wiecie, gdzie taki detal można kupic, bo źle to wygląda.

    Jaki kolor i daj fotkę, najlepiej z miarką, mam w starej obudowie
    Chiefteca, może będą pasować :P
    A obudowę masz nacodzień otwartą, że przeszkadza Ci brak jednego?

  • 3. Data: 2014-04-25 15:45:06
    Od: Gil <G...@g...pl>

    In article <535971d3$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>,
    a...@a...spamowy.com.invalid says...

    > Jaki kolor i daj fotkę, najlepiej z miarką, mam w starej obudowie
    > Chiefteca, może będą pasować :P
    > A obudowę masz nacodzień otwartą, że przeszkadza Ci brak jednego?

    Od Chifteca i Enermaxa nie pasują. Za długie. Jak mam zamontować na
    jednym pasku?

  • 4. Data: 2014-04-25 19:02:38
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-25 15:45, Gil pisze:
    > In article <535971d3$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>,
    > a...@a...spamowy.com.invalid says...

    > Od Chifteca i Enermaxa nie pasują. Za długie. Jak mam zamontować na
    > jednym pasku?

    To masz jeden komplet w obudowie? U mnie to można było chyba z 10 dysków
    na tych sankach zamontować, masz jakąś fotkę tego?