  • Data: 2016-10-19 17:18:19
    Temat: Re: zawracanie na autostradzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
    >doprawdy ?
    >PZMot
    >Zgodnie ze statutem, Związek zajmuje się propagowaniem wiedzy i
    >kultury motoryzacyjnej, prowadzi działania na rzecz bezpieczeństwa
    >ruchu drogowego...

    Piekne slowa, a mam wrazenie, ze sie na sporcie skupili.

    Chocby sprawozdania roczne
    http://www.pzm.pl/o-nas/dokumenty-walnego-zgromadzen
    ia

    Komisja Bezpieczenstwa ruchu drogowego - 4 strony, komisje sportowe -
    35 stron.

    >jakos nie przypominam sobie ZADNEJ kampanii o zasiegu krajowym czy
    >moze cos mi umknelo ?

    Przeczytaj te 4 strony :-)

    >na bank mozna bylo pociagnac pieniadze z UE na takie akcje (zwlaszcza
    >przy takiej statystyce wypadkowosci jaka mamy)

    Moze nie umieja, moze nie wiedza (bo nigdy nie ciagneli ... z UE),
    moze w sporcie wieksze pieniadze leza ...

    >a jednak sa kompletnie nieobecni
    >w mediach co w dzisiejszych czasach jest doprawdy trudne ...
    >mam wrazenie ze rozpoznawalnosc PZMot maleje co jest doprawdy
    >zenujace :-)

    Moze dobrze im tak jak jest ? :-)
    Szczegolow finansowych nie widze ... ale rozdzielane srodki rosna.
    To juz 350 mln - ciekawe skad je biora ...

    ale popatrz tu
    http://www.pzm.pl/o-nas/strategie-rozwoju
    Jedynie komisja BRD ma jakas strategie rozwoju :-)

    Nie wiem - moze jednak dostrzegli te pieniadze, ale dopiero w
    ostatnich latach, a plan do roku 2019-2020.

    A w strategii mozna wyczytac:
    PZM zainicjuje dzialania by
    -kamizelka odblaskowa stanowila obowiazkowe wyposazenie pojazdu,
    -apteczka /wg okreslonego standardu/, karta ratownicza stanowily
    obowiazkowe wyposazenie pojazdu,

    A kto te apteczki bedzie sprzedawal ? :-)

    Wychodzi na to, ze poglady maja zgodne z Twoimi, tylko nie wiem -
    skonczylo sie na pieknych uchwalach, to dopiero poczatek drogi, czy
    nie potrafia sie przebic w mediach i logo PZM wyeksponowac, stad
    spoleczne wrazenie, ze nic nie robia.

    Chocby to
    http://www.wielkitestnaprawojazdy.tvp.pl/

    No i nie wiem - sie kiedys poklocili i nie biora udzialu, czy prawo do
    ujawnienia maja tylko placacy sponsorzy :-)

    J.