  • 1. Data: 2009-08-26 21:24:21
    Temat: zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    Właśnie dostałem informację o zmianach w regulaminie w związku z czym mogę
    zrezygnować z usług ORANGE - miałem z nimi sporo problemów więc bardzo
    chętnie zrezygnuję z ich usług ale....

    w piśmie jakie dostałem jest zapis:

    "W przypadku wypowiedzenia przez abonenta umowy podpisanej na warunkach
    promocyjnych przed upływem terminu, na jaki została zawarta, abonent będzie
    zobowiązany do zapłacenia kwoty w wysokości równowartości ulgi przyznanej w
    związku z zawarciem umowy (pomniejszonej proporcjonalnie o wartość za okres
    od dnia zawarcia umowy do dni jej rozwiązania)."

    mógłby ktoś będący bardziej w temacie rozwiać wątpliwości - o jaką ulgę
    chodzi?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-26 21:27:07
    Temat: Re: zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług
    Od: "Marcus" <M...@y...de>

    > mógłby ktoś będący bardziej w temacie rozwiać wątpliwości - o jaką ulgę

    chodzi o ulgę internetową.
    Wszystko znajdziesz w postach poniżej

  • 3. Data: 2009-08-26 21:29:43
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    @dams pisze:
> [...]
    > od dnia zawarcia umowy do dni jej rozwiązania)."
    >
    > mógłby ktoś będący bardziej w temacie rozwiać wątpliwości - o jaką ulgę

    Ja chyba wystosuję fax lub pismo do Orange, żeby mi napisali jakie ja mam
    ulgi (!) i żeby mi wyliczyli/podliczyli.
    Oprócz telefonu, za który niemało zapłaciłam + swoje punkty Profit nie
    widzę, żebym cokolwiek od Orange dostała w prezencie.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-08-26 21:33:48
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Marcus pisze:

    > chodzi o ulgę internetową.
    > Wszystko znajdziesz w postach poniżej

    Znowu troll kolina

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-08-26 21:39:34
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    dzwoniłem do zBOKu ;p chodzi o ulgę na telefon czyli jeżeli wyceniona była
    rezygnacja z umowy na kwotę np 1500,- umowę mamy na dwa lata a właśnie minął
    rok - przy rezygnacji musimy zapłacić 750,- trochę mi się to dziwne wydaje
    .... ale zapewne tak jest

    Jeszcze zacytuję początek :
    "Wprowadzone zmiany nie powodują podwyższenia cen, w związku z czym zgodnie
    z art 61 ust 6 Prawa telekomunikacyjnego w przypadku wypowiedzenia przez
    Państwa umowy przed upływem okresu, na który ona została zawarta, w pełnym
    zakresie zastosowanie znajdą postanowienia umowy oraz Regulaminu świadczenia
    usług telekomunikacyjnych, dotyczące roszczeń odszkodowawczych
    przysługujących PTK Centertel"

    dalej jak napisałem w głównym wątku

    pzdr

  • 6. Data: 2009-08-27 05:18:49
    Od: "Marcus" <M...@y...de>

    >Ja chyba wystosuję fax lub pismo do Orange, żeby mi napisali jakie ja mam

    KOchanie, pewnie aż usiądzież z wrażenia, ale masz to napisane w umowie.

  • 7. Data: 2009-08-27 05:20:50
    Od: "Marcus" <M...@y...de>

    > dalej jak napisałem w głównym wątku

    Żeby ci dokładnie odpowiedzieć, musisz podać dwie informacje:
    1. Czy myśliś że jesteś jedyny co dotał taki regulamin?
    2. Ilu osłów w ostatnich tyg. napisało na listę takie pytania bez
    sprawdzania czy nie ubiegł ich inny sprawny inaczej?

    Ania

  • 8. Data: 2009-08-27 06:04:16
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    Użytkownik "Marcus" <M...@y...de> napisał w wiadomości grup

    > Żeby ci dokładnie odpowiedzieć, musisz podać dwie informacje:
    > 1. Czy myśliś że jesteś jedyny co dotał taki regulamin?

    ło boże

    > 2. Ilu osłów w ostatnich tyg. napisało na listę takie pytania bez
    > sprawdzania czy nie ubiegł ich inny sprawny inaczej?

    na jaką listę? widzę że zbyt wielka dzieli nas różnica żebym prowadził z
    Tobą dalszą dyskusję

    ściskam
    @dams

  • 9. Data: 2009-08-27 11:51:28
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Animka pisze:
    > Znowu troll kolina

    Troll wskazuje trolla - świat się kończy;)
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |

  • 10. Data: 2009-08-27 12:26:07
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Tomaszek pisze:

    > Troll wskazuje trolla - świat się kończy;)

    A ty pederasto odpocznij po tym staniu z kolorową flagą pod sejmem.

    --
    animka