  • 11. Data: 2012-06-05 17:25:02
    Temat: Re: zrodla czytnika usenetu pod winapi
    Od: Profesor Fir <o...@w...pl>

    " " <f...@g...pl> wrote in news:jqk63r$i0b$1
    @inews.gazeta.pl:

    > n...@m...invalid napisa?(a):

    pretendowanie

    Delphi.

    > o ile pamietam kiedyś sciagną?em xnews'a i podobal mi
    > sie (ale jako ze nic chcialo mi sie szukac w necie co
    > tam wpisac by go skonfigurowac i przetestowac?)

    wpisalem news.atman.pl czy odwrotnie i niby dziala ale
    troche oldskul (niby dobrze) ale slabo czytelne/mniej
    wygodne (?) niz gazeta.pl [hmm]

    MSOE, który nie
    wielkich nadziei
    niekompletne).

  • 12. Data: 2012-06-05 17:36:41
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    > Delphi.

    > wpisalem news.atman.pl czy odwrotnie i niby dziala ale
    > troche oldskul (niby dobrze) ale slabo czytelne/mniej
    > wygodne (?) niz gazeta.pl [hmm]

    i tak poniewaz jestem przemeczony i niezadowolony z
    poziomu grup musze teraz nieco pomyslec

  • 13. Data: 2012-06-06 07:44:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Profesor Fir <o...@w...pl> wrote:

    > wpisalem news.atman.pl czy odwrotnie i niby dziala ale
    > troche oldskul (niby dobrze) ale slabo czytelne/mniej
    > wygodne (?) niz gazeta.pl [hmm]

    To co ty byś z tinem zrobił, jak to dla ciebie jest oldschool...

    http://94.75.119.166/r/tin.png

    Paradoksalnie takie programy po nauczeniu się ich obsługi umożliwiają ci
    zrobienie tego, co chcesz zrobić, dużo szybciej i wydajniej niż klikane.
    Ale niestety trzeba zacząć od czytania.

    --
    Gof

  • 14. Data: 2012-06-06 07:44:51
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    fir <f...@g...pl> wrote:

    > i tak poniewaz jestem przemeczony i niezadowolony z
    > poziomu grup musze teraz nieco pomyslec

    Odpowiedź bardzo wiele wnosząca do tematu.

    --
    Gof

  • 15. Data: 2012-06-06 12:48:59
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sunday, June 3, 2012 6:13:07 PM UTC+1, Adam Wysocki wrote:

    > Najpierw naucz się używać gotowych czytników.

    Oh noes, zaraz bedzie 20 postow o dresach. Nie slyszales, zeby gremlinow nie karmic
    po polnocy?

    RW