  • 1. Data: 2010-07-28 21:00:31
    Temat: Reconfigurable Computing
    Od: ds <a...@e...pl>

    http://en.wikipedia.org/wiki/Reconfigurable_computin

    Ciekawi mnie wasze zdanie na ten temat. Przepraszam że tak enigmatycznie ale
    chciałbym nie ograniczać komentarzy swoim wskazaniem, wypowiem się później.

    ds

  • 2. Data: 2010-07-29 08:15:00
    Temat: Re: Reconfigurable Computing
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    ds <a...@e...pl> wrote:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Reconfigurable_computin
    >
    > Ciekawi mnie wasze zdanie na ten temat. Przepraszam że tak enigmatycznie ale
    > chciałbym nie ograniczać komentarzy swoim wskazaniem, wypowiem się później.
    ... no coz, rzecz nie jest nowa, dosc mocno proboje sie uzywac w technologiach
    satelitarnych. Flagowa misja w tej kwestii byl australijski FedSat, ktory potrafil
    reagowac na uszkodzenia elektroniki poprzez rekonfiguracje w FPGA. czesc projektow
    jest otwarta i mozna sie dogrzebac do nich na sieci. Bodajrze kiedys znalazlem
    fajne zasoby na jakiejs australijskiej stronie. Trzeba tylko poszukac.
    Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 3. Data: 2010-08-04 22:47:49
    Od: ds <a...@e...pl>

    Adam Przybyla wrote:

> [...]
    > do nich na sieci. Bodajrze kiedys znalazlem fajne zasoby na jakiejs
    > australijskiej stronie. Trzeba tylko poszukac. Z powazaniem

    Dzięki za odpowiedź. Interesuje mnie ten temat od strony pisania kodu. A
    raczej taka koncepcja: Zawarty w procesorze kod dynamicznie rekonfigurujący
    własne "ciało" tak aby przyspieszyć/dostosować się do warunków. W teorii
    wykonalne jak najbardziej.

    ds

  • 4. Data: 2010-08-07 12:37:56
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    ds <a...@e...pl> wrote:

> [...]
    > własne "ciało" tak aby przyspieszyć/dostosować się do warunków. W teorii
    ... wiesz, pod to podchodzi wiele rzeczy, chocby zewnetrzne fpga
    do obliczen, masz karty wsperajace oprogramownaie sieciowe np. netfpga,
    cisco to tez stosuje w swoich maszynkach, gdzie byl port openwrt na cisco
    z serii 36xx, przumierzali sie jakis czas temu do oprogramownaia takze
    specjalizowanego fpga na pokladzie;-) Poszukaj. Materialow troche jest
    na sieci np.:
    http://books.google.com/books?id=_cNSgjR32LkC&pg=PA1
    0&lpg=PA10&dq=reconfigurable+computing+mars+rover&so
    urce=bl&ots=ZwnQrrL7jo&sig=xT1kKrL9jiPblonaVlWcC0u0g
    aA&hl=en&ei=E1NdTP6FMojeOKHphL0J&sa=X&oi=book_result
    &ct=result&resnum=2&ved=0CBoQ6AEwAQ#v=onepage&q=mars
    &f=false
    Z powazaniem
    Adam Przybyla