  • 11. Data: 2023-04-23 19:54:30
    Temat: Re: Redmi Note 12 Pro 5G
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Apr 2023 14:35:41 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > W dniu 23.04.2023 o 13:10, Adam pisze:
    > [...]
    >
    > Co do radia BT Samsung jest straszną porażką. Chodzi o zasięg. Każdy,
    > którego miałem, zrywał mi zasięg ze słuchawką BT czy smartfonem przy
    > odległości 10m w mieszkaniu nie mogłem zostawiać telefonu w pokoju bo w
    > kuchni nie miałem już połączenia. Najlepszy BT miał Xiaomi. Rewelka,
    > takie 3x zasięg Samsunga. Oppo ma jakieś 2x lepszy zasięg...a to, że Ci
    > z autem zrywało, to raczej wina auta. Często miałem prośby w różnych
    > autach. Najlepiej działa tam...Apple :D

    AndroidAuto póki co (w fabrycznym sprzęcie Mitsubishi) jest na sznurku.
    Mam do niego dedykowany telefon, ktĂłry zawsze jest schowany w aucie i na
    stałe podpięty pod jedno z gniazd USB stacji centralnej samochodu.
    Jak jechałem z kimś (znajomy, klient) i tenże miał jakiś smartfon, to go
    podpinałem i testowałem.

    Na Galaxy S wyłączenie pojazdu i włączenie nie robi wrażenia - szybko
    wznawia AndroidAuto i podnosi programy, które miał uruchomione - u mnie z
    lewej na większej części ekranu AutoMapę, a na prawej części Replayo Radio
    lub Spotify.
    Natomiast na innych smartfonach czasem podnosi program (AutoMapa, Yanosik,
    GoogleMaps - co tam kto miał) a czem nie i trzeba było ręcznie wznowić
    program. Ale i tak czasem nie było dźwięku, albo dźwięk z nawigacji zamiast
    być tylko w lewym przednim głośniku to dawał na wszystkie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2023-04-23 20:02:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Apr 2023 16:47:47 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > ...i jeszcze notoryczne pady "słuchawki". Często po wysiłku czy w
    > megasłońcu poci mi się ucho i skroń, co "zalepia" gówniato zrobioną
    > słuchawkę/zabezpieczenie. Używałem szczoteczki do zębów i spirytusu,
    > żeby przywrócić głośność. Sjajomi czy Oppo mają to wykonane inaczej i
    > się to nie dzieje. W Oppo słuchawka jest "na krawędzi" co zapobiega
    > ściekaniu potu. W Samsungach wymieniałem nawet słuchawkę 2x bo zdychała
    > na "stwardnienie rozsiane" znaczy stawała się mało elastyczna i cichła.
    > W jednym modelu (s6) wymieniałem 2x głośnik, bo zaczynał charczeć.

    W samochodzie używam albo zestawu fabrycznego, albo (najczęściej) od wielu
    lat Plantronics Voyager. Bardzo skutecznie wycisza hałas, tak, że ktoś kto
    ze mną rozmawia to prawie nie słyszy głośnego radia.
    Przydawało się to głównie w starym Pajero II w dizlu.

    Zresztą mam już drugą słuchawkę Plantronicsa.
    Pierwsza po kilku latach rozsypała się ze starości (a w zasadzie
    zdegradowała się), ale elektrycznie jeszcze działa.

    Natomiast fabryczne słuchawki z Galaxy nie przekonywały mnie jakością
    dźwięku. Z tym, że ja raczej nie lubię słuchać na małych pchełkach. Jeśli
    już koniecznie słuchawki, to to duże. A słuchać umiem (w aspekcie
    technicznym) - pracowałem swego czasu jako elektroakustyk.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2023-04-23 20:36:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.04.2023 o 20:02, Adam pisze:
    [...]
> [...]
    > Pierwsza po kilku latach rozsypała się ze starości (a w zasadzie
    > zdegradowała się), ale elektrycznie jeszcze działa.

    Też miałem tego Planta i też się rozsypał. Z ciekawości kupiłem V8
    (podróba) i rewelka! 3 rok i jest jak nówka :D Nie wypowiada nazwy
    rozmówcy ale tylko numer. Plant i tak był zjebany, bo nie czytał po
    polsku (brak języka) "Księgowa Małgosia" to był wygibas dźwiękowy. V8
    trzyma nawet lepiej baterię. Polecam:

    https://allegro.pl/oferta/v8-sluchawki-bluetooth-mal
    y-i-przenosny-1szt-12520305318

    Ma dźwięk 200% mocniejszy niż Plant. Ok, nie posiada wyśrubowanego
    mikrofonu ale źle nie jest.

    Planta już nie kupię. Canada sux. Nie chco po polsku, to wypad :)

> [...]
    > już koniecznie słuchawki, to to duże. A słuchać umiem (w aspekcie
    > technicznym) - pracowałem swego czasu jako elektroakustyk.

    Mam jeszcze Jabra i czaiłem się na model z obsługą polskiego. Niestety,
    też mało wytrzymały produkt. W ogóle nie używam zestawu samochodowego.
    Preferuję TYLKO słuchawkę właśnie ze względu na "kulturę rozmowy".
    Osobiście nie znoszę jak ktoś mnie katuje głośnomówiącym i słyszę
    migacze czy luźne panewki lepiej, niż jego :D Pomijam też tych, co
    przed rozmową biją dzieci i jak te się rozryczą i pies się rozszczeka to
    dzwonią do mnie. Zabić to mało!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-04-23 20:51:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.04.2023 o 19:54, Adam pisze:
    [...]
> [...]
    > program. Ale i tak czasem nie było dźwięku, albo dźwięk z nawigacji zamiast
    > być tylko w lewym przednim głośniku to dawał na wszystkie.

    Ja mam od tego tablet 10'' :] Montowany praktycznie "na stałe" w sensie,
    że robi za 2DIN i przykrywa radio :D. Udostępniam mu NET i nie dość że
    mam duży wyświetlacz to cały Andek robi za navi+dodatki. OK, nie jest to
    profeska ale dla mnie wystarczy, tym bardziej, że wsiadając do drugiego
    auta, mogę to przekładać.

    ...co do telefon/komputer, bo pisałeś. Mam w domu smartboxa na Andku
    wpiętego w TV na HDMI+kawiatura+mysz bezprzewodowa. 50''ekran i wszystko
    w temacie :) Nie muszę podpinać telefonu.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-04-24 09:38:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Apr 2023 20:51:20 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

> [...]
    > mam duży wyświetlacz to cały Andek robi za navi+dodatki. OK, nie jest to
    > profeska ale dla mnie wystarczy, tym bardziej, że wsiadając do drugiego

    W Mitsubiski się nie da.
    Oni wymyłili system Rockford Fosgate z fafnastoma głośnikami. Ponadto w
    jednym miejscu jest wzmacniacz, w innym tuner DVB, w jeszcze innym
    odbiornik GPS. A "radio" to tylko jednostka centralna.

    Zamienić na nie-fabryczny jest trudno.
    Główny problem, to programowanie auta - np. częstotliwość ruchu
    wycieraczek, czułość czunika zmierzchowego do włączania świateł, ustawianie
    alarmów itd. - dziesiątki paramertów.
    Oraz integracja z systemem napędu: pokazywanie mocy oddawanej/przyjmowanej
    dla poszczegĂłlnych silnikĂłw.

    > ...co do telefon/komputer, bo pisałeś. Mam w domu smartboxa na Andku
    > wpiętego w TV na HDMI+kawiatura+mysz bezprzewodowa. 50''ekran i wszystko
    > w temacie :) Nie muszę podpinać telefonu.

    Ja z reguły mam laptopa, czasem zabieram tylko Asusa Transformera.
    Smartfon przeinaczony na linuksowy desktop traktuję jako ciekawą
    ciekawostkę ;)

    A w domu telezizor łyka mi praktycznie wszystko, bo ma kilka HDMI, dwa
    tunery satelitarne (ale tylko jedno gniazdo CI+), kilka USB (jest podpięty
    HDD). Korzystam z NAS-a w trybie DLNA.
    Ale nie wykorzystuję laptopa do podłączenia z TV (aczkolwiek mogę przez
    BT/WiFi/LAN), bo do laptopa mam stację i do niej podpięte trzy monitory.

    Czasem tylko na TV oglądam jakąś skrętkę, którą nagrałem smartfonem. Ale
    przez WiFi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2023-04-24 21:31:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > na "stwardnienie rozsiane" znaczy stawała się mało elastyczna i cichła.
    > W jednym modelu (s6) wymieniałem 2x głośnik, bo zaczynał charczeć.

    Aaaa bo od tego zacząłem!
    Zapomniałem też o notorycznym wypalaniu ekranu OLED :]

    Tak, wiem, napiszesz że Ci nie wypala. To zacznij w końcu używać
    smartfona nie tylko do rozmów. Ja zacząłem sobie pykać w grę 'Ingress'
    gdzie podczas jazdy autem mam statyczny obraz z gry (Pokemony podobnie
    ale nie gram w Pokemony). Po roku zdecydowanie mnie to wkurwiało, te
    ślady. Jakie? Takie:
    https://www.tabletowo.pl/wypalony-amoled-samsung-rek
    lamacja-serwis/

    https://youtu.be/4mWROn9L_L8
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2023-04-24 23:26:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.04.2023 o 09:38, Adam pisze:
    [...]
> [...]
    > alarmów itd. - dziesiątki paramertów.
    > Oraz integracja z systemem napędu: pokazywanie mocy oddawanej/przyjmowanej

    Ja piszę o "nakładce" w sensie, że zaczepiam tablet, który przykrywa
    radio, które jest pod spodem. W tablecie mam wszystko co chcę i ma duży
    wyświetlacz. Nawet nie podłączam pod audio IN bo głośnik tabletu jest
    wystarczający ale mogę. Nie robię tego codziennie, bo sam smartfon mi
    wystarcza ale kiedy jadę w dłuższą trasę czy na wakacje. Wtedy żona
    sobie dogląda mapki, przegląda cokolwiek. Navi tam chodzi, diagnostyka
    auta, czasem jakaś muza ale i tak jadę z mp3...czy włączam zwykłe radio,
    bo są informacje i już nie muszę czytać później z telefonu :) Ten tablet
    to mój pomysł w sumie bo chciałem kupić kiedyś radio 2DIN ale dobrze, że
    się rozmyśliłem. Radia z sobą nie zabiorę a tablet w domu czy w
    bagażniku się marnuje. No to mu dałem robotę dodatkową :) Zrobiłem
    jedynie szybkie mocowanie (tablet ma etui z klapką) i zawieszenie go, to
    5 sekund. Dodatkowa ładowarka i pasi. Tablet ma wejście na SIM ale tylko
    NET bo to Asus i nie ma dialera (nie jest telefonem). Kiedyś karmiłem tą
    kartę ale że mam nolimit w telefonie, to teraz udostępniam przez WiFi.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2023-04-24 23:37:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Apr 2023 21:31:24 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

> [...]
    > gdzie podczas jazdy autem mam statyczny obraz z gry (Pokemony podobnie
    > ale nie gram w Pokemony). Po roku zdecydowanie mnie to wkurwiało, te

    Zgadłeś ;)
    Nie zauwaĹźam widocznych zmian.
    Aż sobie uruchomiłem *#0*# i wyświetliłem po kolei dostępne kolory.
    Brak zafarbĂłw.

    Ale smartfona dużo nie używam - Messenger i SMS-y najczęściej z kompa, bo
    mi wygodniej. Oczywiście jak siedzę przy kompie i cośrobię.
    Ampere pokazuje mi w ostatnich 7 dniach od około 3 do 6 godzin dziennie
    włączonego ekranu.Z tego najwięcej eReader Prestigio.
    Z tym, że ostatni tydzień to mało gadałem i prawie nie jeździłem po
    klientach, więc Yanosik nie miał się jak wykazać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2023-04-25 00:17:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.04.2023 o 23:37, Adam pisze:

    [...]
    lamacja-serwis/

    > Zgadłeś ;)

    Nie, zauważyłem z opisu/doświadczenie :)

> [...]
    > Z tym, że ostatni tydzień to mało gadałem i prawie nie jeździłem po
    > klientach, więc Yanosik nie miał się jak wykazać.

    Heh. Jeszcze jedno :D jak miałem Szajsungi to 20 sek trwało świecenie
    ekranu. Krótka bateria nie pozwalała na wincyj :D...nawet funkcja
    "always display" miała ograniczenia.

    Teraz jestem KRÓL! Mam CAŁĄ minutę i 3 dni do ładowania :D Ostatnio
    nawet włączyłem sobie, że jeśli przychodzą jakiekolwiek powiadomienia to
    mi się tekst wyświetla/rozświetla samoczynnie. Mniam :)

    BTW, nadal gram w Ingress ale producent gry dodał 'autowygaszanie' więc
    nie drenuję ekranu, kiedy telefon jest podłączony do ładowarki i mógłby
    wyświetlać non/stop. Oppo mam pół roku więc trudno określić jak się
    wypala, zobaczę za 2 lata. Obecnie nie ma nawet ryski/punktu.

    Co ciekawe. Jak go kupowałem, to był dostępny model z tylną klapką w
    kolorze ORANGE + etui przeźroczyste... miałem mieszane uczucia...ale jak
    sobie przypomniałem, że Szajsung, czarny z tyłu przestawał mi ładować za
    szybą auta w słoneczny dzień i wyświetlał komunikat o nagrzanej baterii
    to zrozumiałem zamysł producenta Oppo, dlaczego kolor orange jest z tyłu
    telefonu :] Teraz już mi kolor nie przeszkadza :)

    https://prod-api.mediaexpert.pl/api/images/gallery_5
    00_500/thumbnails/images/36/3659228/Smartfon-OPPO-Re
    no-7-8-128GB-Pomaranczowy-front-tyl.jpg
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>