  • 1. Data: 2010-03-25 13:18:03
    Temat: Revolution - ktoś używa?
    Od: Yarael Poof <m...@p...USUNTOonet.pl>

    Witam.
    Czy ktoś z Was używa Revolution (www.runrev.com)? Poszukuję kontaktu z
    userami tego tworu.

    Maciej

  • 2. Data: 2010-03-25 14:07:50
    Temat: Re: Revolution - ktoś używa?
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "Yarael Poof" napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy ktoś z Was używa Revolution (www.runrev.com)?

    Tak i proszę nie przeszkadzać.

  • 3. Data: 2010-03-26 11:25:20
    Od: Yarael Poof <m...@p...USUNTOonet.pl>

    krzysztof posłuszny pisze:

    > Tak i proszę nie przeszkadzać.

    Skoro pytam czy ktoś używa, znaczy, że szukam kontaktu z takimi osobami.
    Więc jak mam interpretować Twoją wypowiedź -
    jako "sam nie używam, ale na pewno ktoś tak więc odpowiem kolesiowi żeby
    spadał", czy "owszem, używam, ale powiem spadaj koleś, nie chce mi się z
    tobą gadać"? Co prawda jedno i drugie nic nie wnosi, ale dobrze wiedzieć.
    Ale OK, napiszę jeszcze raz i sprecyzuję.
    Poszukuję kontaktu z osobami, które na co dzień używają Revolution
    (Studio lub Enterprise), tworzą aplikację w języku polskim i zechciałby
    się podzielić doświadczeniem.

    Mam nadzieję, że teraz zrozumiale.

    Maciej

  • 4. Data: 2010-03-26 11:37:24
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > Poszukuję kontaktu z osobami, które na co dzień używają Revolution
    > (Studio lub Enterprise), tworzą aplikację w języku polskim i zechciałby

    taki to juz urok przeciętnie ziomków w internecie ze _nie_są_zbyt_
    _konstruktywni_ - moze nipotrzebnie wogole ten watek poruszyłem, s p
    d a

    na obiad ;-) (sam o owym revolution nic nie wiem i nie uzywam)