  • 1. Data: 2009-07-02 09:20:22
    Temat: SS do PLAY - problem
    Od: "Piotr Kempa" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Kilka dni temu podpisałem papiery na przeniesienie numeru z sieci Sami Swoi do
    PLAY'a. Przed wczoraj dostałem informację, że mogę już odebrać w salonie kartę
    SIM, a tym samym spokojnie sobie oczekiwać na aktywację numeru w nowej sieci,
    która ma/miała nastąpić 2 lipca (w tym dniu numer miał by wyłączony w sieci
    Plus/Sami Swoi i "włączony" do sieci Play).
    Z racji zabiegania dopiero wczoraj udałem się do salonu sprzedaży (tak na
    marginesie to czy we wszystkich salonach PLAY'a spotykacie się z taką
    arogancją względem klienta jak i olewającym podejściem do niego?) i odebrałem
    starter za 9 zł. Włożyłem kartę PLAY'a do aparatu i... i zająłem się swoimi
    sprawami z nadzieją, że tak jak zapowiedziano mi w SMSach itp. numer w SS
    zostanie wyłączony 2 lipca i zacznie działać w PLAY'u.
    Wszystko wydaje się proste, ale:
    1. Karta Swoi Swoi przestała się logować do sieci w dniu wczorajszym (1 lipca)
    około godziny 22.
    2. Karta PLAY nie loguje się do tej pory do sieci.

    Czy taka sytuacja jest normalna?
    Czy mam się już niepokoić?
    Kiedy i gdzie najlepiej interweniować w przypadku takich "jaj"? ;)

    Pozdrawiam, dziękując za wszelką pomoc.

    PS.
    Dodam na marginesie, że na specjalnej stronie PLAY'a gdzie mamy podgląd jak
    wygląda procedura przenoszenia naszego numeru jestem na 4 etapie tj. tym co po
    odebraniu karty sim przez klienta numer powinien się zalogować (w dniu
    ustalonym przez operatora) do nowej sieci. Niestety jak widać tak się nie
    dzieje :(

  • 2. Data: 2009-07-02 09:51:54
    Temat: Re: SS do PLAY - problem
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Piotr Kempa napisał(a):

    > 2. Karta PLAY nie loguje się do tej pory do sieci.
    >
    > Czy taka sytuacja jest normalna?

    Jest normalna o tyle, że się zdarza (sam tak miałem- doba
    przerwy przy przenoszeniu do Play, wcześniej ponad dwie- do MK).
    A oczywiście nie jest normalna, bo tak być nie powinno :-)

    > Kiedy i gdzie najlepiej interweniować w przypadku takich "jaj"? ;)

    Profilaktycznie możesz sprawdzić w telefonie inną kartę
    Play ("zwykłą"), a potem reklamuj w Pleju (mail, punkt sprzedaży,
    dezinfolinia).

    > Dodam na marginesie, że na specjalnej stronie PLAY'a gdzie mamy podgląd jak
    > wygląda procedura przenoszenia naszego numeru jestem na 4 etapie tj. tym co po

    W ramach ciekawostki- ja po miesiącu od przenosin (udanych) też jestem
    na 4 etapie. Na piąty już się chyba nie doczekam ;-)

    Aha, jak już karta raczy sieć zobaczyć- sprawdź, czy z każdej sieci można się
    do Ciebie dodzwonić :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2009-07-02 13:39:25
    Od: Adam k <b...@m...pl>

    Piotr Kempa pisze:
    > Pozdrawiam, dziękując za wszelką pomoc.

    Ja przechodzilem w tamtym tygodniu :( Plus wylaczyl mi telefon we wtorek
    wieczorem a Play wlaczyl dopiero w sobote w nocy. Dzwon do BOKu i zglos
    wniosek o 'natychmiastowe aktywowanie numeru' - czy jakos tak.
    Natychmiastowe niestety tylko z nazwy, bo rozpatruja to 24h ale wlasnie
    dzieki temu wlaczyli mi numer w sobote... Do rozmowy z BOKiem w Playu
    przygotuj sobie paczke fajek i 30 minut - 10 minut na dodzwonienie sie i
    20 minut na rozmowe. Generalnie maja tam burdel i nikt nic nie wie.

  • 4. Data: 2009-07-03 05:43:16
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Kempa" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > (tak na
    > marginesie to czy we wszystkich salonach PLAY'a spotykacie się z taką
    > arogancją względem klienta jak i olewającym podejściem do niego?)

    w salonie nie mogłem narzekać - Bielsko Gemini - może nie jakoś rewelacyjnie
    szybko - bo 1 stanowisko a chętnych sporo, za to infolinia masakra - coś jak
    dodzwonić się i załatwić coś w "N" - dużo cierpliwości czasu i samozaparcia
    :)