  • 1. Data: 2013-03-24 21:25:35
    Temat: Samobójcy w gnieźnieńskiej drogówce - albo skończeni debile.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Jadę sobie dziś od Poznania do Gniezna, kończy się eska.
    Zasadniczo, jeszcze 2 km do świateł ... Na tempomacie ustawiona
    prędkość powodująca wyświetlanie na GPSie 109 km/h ... W
    lusterku widzę zbliżającą się avensis, znaczy się będzie
    wyprzedzać z dość dużą różnicą prędkości. W tym momencie
    pierdolnięty policjant wybiega na jezdnię z lizakiem by
    zatrzymać avensiskę. Dla jasności - wybiega na lewy pas.

    AVENSIS po hamplach, a ja test łosia mało nie zdejmując drugiego
    policjanta-pokurwieńca na poboczu stojącego przy radiowozie ...
    nosz ja pierdolę ...

    Kupiłem w auchan dziś w gdańsku jak już się zatrzymałem jakiś
    rejestrator za 90 dych i zamontowałem. Potem bym kurwa był
    targany po prokuraturach. Miałem sobie takowego gówna nei
    kupować, ale pierdolę - świat się prosi.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2013-03-24 21:44:19
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-24 21:25, "Rafał \"SP\" il" pisze:
> [...]
    > rejestrator za 90 dych i zamontowałem. Potem bym kurwa był targany po
    > prokuraturach. Miałem sobie takowego gówna nei kupować, ale pierdolę -

    Ależ ciśnienie! Idz na spacer a jak wrócisz odpisz na poniżej.
    Zatrzymałeś się i zwróciłeś Policjantowi uwagę na powodowanie przez
    niego zagrożenia w ruchu? Spisałeś jego numer służbowy, numer pojazdu?To
    działanie Policjanta było niepoprawne o ile nie miał miernika laserowego
    bo na jakiej podstawie stwierdził za pomocą efektu Dopplera kogo
    mierzył?! Bandziorka w biały dzień!

  • 3. Data: 2013-03-24 21:54:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-24 21:44, hisjusz pisze:

    > Ależ ciśnienie! Idz na spacer a jak wrócisz odpisz na poniżej.

    Byłem ... na molo w Sopocie.

    > Zatrzymałeś się i zwróciłeś Policjantowi uwagę na powodowanie
    > przez niego zagrożenia w ruchu?

    Nie - zakaz zatrzymywania się i postoju, nie mówiąc o
    cofaniu/zawracaniu.

    > Spisałeś jego numer służbowy,
    > numer pojazdu?

    Ja tej gnieźnieńskiej piździe życie ratowałem. Nie miałem czasu
    psu w rodowód zaglądać.

    > To działanie Policjanta było niepoprawne o ile nie
    > miał miernika laserowego bo na jakiej podstawie stwierdził za
    > pomocą efektu Dopplera kogo mierzył?! Bandziorka w biały dzień!

    Ani musi musieli mieć lasera.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2013-03-24 22:36:20
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Kupiłem w auchan dziś w gdańsku jak już się zatrzymałem jakiś
    > rejestrator za 90 dych i zamontowałem.

    pokaz to gowno. ciekaw jestem co teraz mozna kupic za stowke.

  • 5. Data: 2013-03-24 22:52:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-24 22:36, h.w.d.p. pisze:
    > pokaz to gowno. ciekaw jestem co teraz mozna kupic za stowke.

    Wabi się to to OMEGA CAR DVR.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2013-03-24 22:54:42
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Byłem ... na molo w Sopocie.

    Ciśnienie miałem na myśli sytuacje.

    > Nie - zakaz zatrzymywania się i postoju, nie mówiąc o cofaniu/zawracaniu.

    To jak te łajzy tam stały?! Łamali przepisy! Poinformowałeś pod 112 o
    sytuacji?

    Ani?

  • 7. Data: 2013-03-24 22:56:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Mar 2013 22:36:20 +0100, h.w.d.p. napisał(a):
    > pokaz to gowno. ciekaw jestem co teraz mozna kupic za stowke.

    Czasem lepsza taka co kiepsko nagrywa.

    Widac wystarczajaco ze policjant wybiegl, a np nie widac slupkow i nie moza
    policzyc predkosci ;-)

    J.

  • 8. Data: 2013-03-24 23:00:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-24 22:56, J.F. pisze:

    > Czasem lepsza taka co kiepsko nagrywa.
    > Widac wystarczajaco ze policjant wybiegl, a np nie widac slupkow i nie moza
    > policzyc predkosci ;-)

    Zasadniczo masz rację :) Jednak aktualnie próbuję sprawdzić czy
    da się zejść poniżej 7,5 litrów spalania w tym czym teraz
    jeżdżę, i 120 gpsowe dawno nie jeschałem :)

    W tej sytuacji przydałoby się dokładne nagranie na którym dałoby
    się z matematyczną dokładnością policzyć poziom debilizmu tego
    debila w mundurze.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 9. Data: 2013-03-24 23:03:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-24 22:54, hisjusz pisze:

    > To jak te łajzy tam stały?! Łamali przepisy! Poinformowałeś pod
    > 112 o sytuacji?

    To, że stoją w miejscach niedozwolonych - ustawa pozwala.
    Mi ustawa nie pozwoliła zadzwonić. Nie jestem gadżeciarzem i nie
    mam zestawu ani hendfri, ani innego. Ja "starej daty"
    telefonistą jestem - mam zieloną i czerwoną słuchawkę, klawisze
    numeryczne i w grach mam węża.

    > Ani?

    Nie dostrzegłem, czy Ania podpisała laser.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 10. Data: 2013-03-24 23:06:27
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Wabi się to to OMEGA CAR DVR.

    Przetwornik obrazu: kolor CMOS 1/4-cala

    Nagrywanie rozdzielczościach: VGA (640x480), QVGA (320x240), SXGA
    (1280x960, interpolowana) @ 30fps

    http://www.youtube.com/watch?v=y8bg76_DrHI
    Czytać komentarze pod spodem bo inna kamerą kręcony zeby złapać
    potencjalnych kupujących a zatutułowany jak by bylo wspomniana OMEGA CAR DVR

    http://www.spalaczbenzyny.pl/test-rejestratorow-tras